Patrickccc Geplaatst: 17 september 2005 Geplaatst: 17 september 2005 Ben eigenlijk op zoek naar en SAT receiver waar men ook analoge tv zenders via kabel kan kijken en opnemen op harde schijf in 1 toestel.Heb in handleiding van Topfield en Kaon gekeken en merkte op dat er een RF in en uit is maar denk da deze door gelust is en enkel voor op de tv aan te sluiten dient.Een oplossing is ook een DVD met HD maar heb al een DVD.
guykers Geplaatst: 17 september 2005 Geplaatst: 17 september 2005 kant en klare reciever weet ik (nog) niet, maar een pc met tv-kaart en ss2-kaart werkt perfect. nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
wammeswaggel Geplaatst: 18 september 2005 Geplaatst: 18 september 2005 Kaon heeft inderdaad PVR-modellen met een analoge ingang, maar die hebben geen analoge TV-tuner. Je zou dus wel via je VCR kunnen opnemen. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Patrickccc Geplaatst: 18 september 2005 Auteur Geplaatst: 18 september 2005 Bedankt voor de reacties,jammer dat het niet bestaat.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen