gigantaandemuur Geplaatst: 18 september 2005 Delen Geplaatst: 18 september 2005 ik heb een hplabtop zonder compoort en wil graag mn strong 4355 van de nieuwe software voorzien voor zover ik weet kan dit alleen met 9 pins seriele compoort .Wie weet een oplossing? "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
raptor Geplaatst: 18 september 2005 Delen Geplaatst: 18 september 2005 er bestaan converters van usb naar serieel beetje onhandig maar de enige manier. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
grunnsat Geplaatst: 18 september 2005 Delen Geplaatst: 18 september 2005 Je kunt een USB <> serieel adapter kopen, of een PCMCIA insteek kaartje met een seriële poort. In beide gevallen heb je ook nog een null-modem kabel kabel nodig. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gigantaandemuur Geplaatst: 18 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 september 2005 Bedankt voor julie reacties.ik heb al een rs232 kabel in combinatie met een usb<>serieel adapter werkt dat of moet ik perse een null-modemkabel kopen.Ik heb begrepen dat hier verschil in zit. "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marco24 Geplaatst: 18 september 2005 Delen Geplaatst: 18 september 2005 let er wel op dat je een usb - serieel adapter hebt die volledig bedraad is, anders werkt ie in sommige gevallen niet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen