Ga naar inhoud


humax 5600/5400


Gast

Aanbevolen berichten

hoe kan ik settingsfilles van een humax 5400 in een 5600 krijgen?<P>overal vind ik settings lijsten voor de 5400 voor de 5600 merkelijk mindere, en ook minder uptodate.<P>nu heb ik al op verschillende manieren die files in mijn hummie te krijgen, doch tevergeefs <P>geprobeerd met setedit5600 en humbox4.0b , kanik die hnf editen zodat ie voldoet aan de 5600 criteria's <P>greetz BenJi

Link naar reactie
Delen op andere sites


dit kan niet omdat de humax 5600 een Open TV ontvangers is en de 5400 niet. Daardoor is de software anders opgebouwd. Maar op <A HREF="http://www.satpage.de" TARGET=_blank>www.satpage.de</A> is een programma te vinden wat een lijst voor 5400 naar 5600 omzet Zodat je deze dan ook kan gebruiken in 5600. Heb jhet zelf nog niet geprobeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Belec2000 : kun je mij soms zeggen hoe dit bestand ongeveer heet?<P>en hihih, ik heb inderdaad in humbox gezien dat ik de decoder kan kezen, maar de 5600 staat er niet tussen, correct me if i am wrong , als ik other kies, en de id van mijn h5600 intik, zegt mijn humbox E-id<P>alle tips zijn welkom<P>benji

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...