robbedoeske Geplaatst: 19 september 2005 Geplaatst: 19 september 2005 Welk DVB programma geniet nou de voorkeur,heb hier Progdvb Dvbdream Dvbportal enz,allemaal freeware.Graag jullie meningen.
jalza Geplaatst: 20 september 2005 Geplaatst: 20 september 2005 je moet gewoon kijken wat jou bevalt ,ik denk dat progdvb iets stabieler is dan dvbdream maar die heeft weer meer mogelijkheden. Dreambox 800HD 90 cm noname Draaibaar openPLI powerdDreambox 500HD 90cm Draaibaar OpenPli powerd2x skystar2 + Prof 7300 op draaibaar 90cm Arriva 102 mini voor onderweg.
Harley Geplaatst: 15 januari 2006 Geplaatst: 15 januari 2006 Wat is nu een gebruiksvriendelijk en makkelijk te bedienen programma? (ega moet er ook mee overweg kunnen) Schakel nu een beetje tussen ritzdvb en progdvd. Heb nu al een boel geprobeerd, maar elk proggie heeft weer zijn specifieke nadelen. VU+ Duo2 - PrismCube
Triax-88 Geplaatst: 15 januari 2006 Geplaatst: 15 januari 2006 Citaat: je moet gewoon kijken wat jou bevalt ,ik denk dat progdvb iets stabieler is dan dvbdream maar die heeft weer meer mogelijkheden. Ik ben na mijn dreambox avontuur nieuw in deze "wereld" maar ik denk dat voor ProgDVB momenteel verweg de meeste software (plugins.modules e.d.) geschreven wordt. ProgDVB geniet momenteel dan ook mijn voorkeur. Receivers: VU+ DUO HD (1.5TB hdd & OpenPLi), Dreambox 7000-S Schotel: Triax 110 4 LNB + draaibaar Full HD: Samsung 63" 3D plasma / Mitsubishi HC3800 DLP Harmony 555
richards74 Geplaatst: 12 februari 2006 Geplaatst: 12 februari 2006 zou iemand mij een kanalenlijst kunnen mailen of uitleggen hoe ik ritzdvb aan de gang krijg. snap er niets van . progdvb werkt wel. alleen schok hij af en toe en lijkt het alsof de processor 100% belast is, daarom wil ik nu ritz is proberen.
robbedoeske Geplaatst: 12 februari 2006 Auteur Geplaatst: 12 februari 2006 Ritz dvb draait gewoon uit de map,dus niks installeren.Wel moet je de codecs die je wilt gebruken nog in de graph folder zetten volgens mij.Dus als je Ritz opstart moet je even met de rechter muisknop klikken in het scherm en dan een codec kiezen.
richards74 Geplaatst: 12 februari 2006 Geplaatst: 12 februari 2006 Het vreemde is ik kan wel de codecs kiezen, alleen hij scant gewoon geen hotbird, ik richt alleen op hotbird, hij heeft geen signaal en vind geen kanalen, terwijl progdvb wel gewoon werkt.? Vreemd
robbedoeske Geplaatst: 12 februari 2006 Auteur Geplaatst: 12 februari 2006 Dan moet het toch in je diseqc instellingen zitten.
richards74 Geplaatst: 12 februari 2006 Geplaatst: 12 februari 2006 Ik heb geen diseq, en hij staat gewoon op none, maar hij vind gewoon geen kanalen als je de opdracht tot scannen geeft. ik snap hier niets van.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen