Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

je moet gewoon kijken wat jou bevalt ,ik denk dat progdvb iets stabieler is dan dvbdream maar die heeft weer meer mogelijkheden.

Dreambox 800HD 90 cm noname Draaibaar openPLI powerd
Dreambox 500HD 90cm Draaibaar OpenPli powerd
2x skystar2 + Prof 7300 op draaibaar 90cm

Arriva 102 mini voor onderweg.

• 3 maanden later...
Geplaatst:

Wat is nu een gebruiksvriendelijk en makkelijk te bedienen programma? (ega moet er ook mee overweg kunnen)

Schakel nu een beetje tussen ritzdvb en progdvd.

Heb nu al een boel geprobeerd, maar elk proggie heeft weer zijn specifieke nadelen.

VU+ Duo2 - PrismCube

Geplaatst:
Citaat:
je moet gewoon kijken wat jou bevalt ,ik denk dat progdvb iets stabieler is dan dvbdream maar die heeft weer meer mogelijkheden.

Ik ben na mijn dreambox avontuur nieuw in deze "wereld" maar ik denk dat voor ProgDVB momenteel verweg de meeste software (plugins.modules e.d.) geschreven wordt. ProgDVB geniet momenteel dan ook mijn voorkeur.

Receivers: VU+ DUO HD (1.5TB hdd & OpenPLi), Dreambox 7000-S

Schotel: Triax 110 4 LNB + draaibaar

Full HD: Samsung 63" 3D plasma / Mitsubishi HC3800 DLP

Harmony 555

• 4 weken later...
Geplaatst:

zou iemand mij een kanalenlijst kunnen mailen of uitleggen hoe ik ritzdvb aan de gang krijg. snap er niets van . progdvb werkt wel. alleen schok hij af en toe en lijkt het alsof de processor 100% belast is, daarom wil ik nu ritz is proberen.

Geplaatst:

Ritz dvb draait gewoon uit de map,dus niks installeren.Wel moet je de codecs die je wilt gebruken nog in de graph folder zetten volgens mij.Dus als je Ritz opstart moet je even met de rechter muisknop klikken in het scherm en dan een codec kiezen.

Geplaatst:

Het vreemde is ik kan wel de codecs kiezen, alleen hij scant gewoon geen hotbird, ik richt alleen op hotbird, hij heeft geen signaal en vind geen kanalen, terwijl progdvb wel gewoon werkt.?

Vreemd

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen