Gast Geplaatst: 19 september 2005 Geplaatst: 19 september 2005 Hallo, ik ben het effe kwijt, hoe kun je, ook op de nieuwe philips recievers ook onder de 500 de kanalen/zenders verzetten naar eigen idee?????? Op die oude was het toch *menu dan installeren in willekeurige volgorde en dan niet bevestigingen maar met A terug. Wie kan me helpen?? groet Cesco
Gast Geplaatst: 19 september 2005 Geplaatst: 19 september 2005 Naar mijn idee met MES, zo heb ik het tenminste gedaan. Kanalen uitlezen en opslaan op PC, vervolgens wijzigen en weer terugzetten...
Gast Geplaatst: 19 september 2005 Geplaatst: 19 september 2005 Citaat: Hallo, ik ben het effe kwijt, hoe kun je, ook op de nieuwe philips recievers ook onder de 500 de kanalen/zenders verzetten naar eigen idee?????? Op die oude was het toch *menu dan installeren in willekeurige volgorde en dan niet bevestigingen maar met A terug. Wie kan me helpen?? groet Cesco Ja effe de zoekfunctie gebruikt, zoek op '500' En hup het antwoord: klik hier Grts, euromuis
Gast Geplaatst: 19 september 2005 Geplaatst: 19 september 2005 He..goeie tip euromuis. Heb ik ook wat aan. Dank hiervoor.
Johan45 Geplaatst: 20 september 2005 Geplaatst: 20 september 2005 Bij de Philips DSR2210/03 van ces, de topic starter, gaat deze truc niet meer op. Alleen als je op willekeurige volgorde een kanalenlijst binnen haald is het mogelijk. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen