Crest Geplaatst: 23 september 2005 Geplaatst: 23 september 2005 Ga naar configuratiescherm -> systeembeheer -> computerbeheer -> schijfbeheer. Zoek je nieuwe hdd op. Klik met rechter muisknop en formatteer snel. Dan moet het goed zijn. De schijf moet namelijk eerst op deze manier geinitialiseerd worden.
Gast Geplaatst: 23 september 2005 Geplaatst: 23 september 2005 Je moet NTFS of FAT32 partities hebben in Windows XP. Als er al partities zijn van een ander type, deze eerst verwijderen, en dan nieuwe aanmaken(bij voorkeur NTFS) Daarna formateren, en daarna schijfcontrole uitvoeren op de schijf (inclusief oppervlakte controle). partities aanmaken en formateren kan dus onder schijfbeheer zoals Crest noemde.
cornea Geplaatst: 26 september 2005 Auteur Geplaatst: 26 september 2005 Ik voel me wel een beetje dom maar kan het niet vinden (xp engels) Ik heb de maxtor schijf wel gevonden maar kan hem niet formateren. maar misschien zit ik helemaal verkeerd. ik heb gedaan -settings - controlpanel - system -hardware -device manager -diskdrives. Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.
Gast Geplaatst: 26 september 2005 Geplaatst: 26 september 2005 settings - controlpanel - administrative tools - computer management - diskmanagement Daar moet je zijn.
cornea Geplaatst: 29 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 29 oktober 2005 Het is me eindelijk gelukt met een andere Hdd geeft hij wel een drive letter en die kan ik ook formateren. Wat kan ik verder nog met de maxtor proberen ? Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen