Beurnie1 Geplaatst: 19 september 2005 Delen Geplaatst: 19 september 2005 OP de volgende site (http://www.treski.be/default.swf) kan je een spelletje spelen (duurt maar 30 seconden), en eerlijk gezegd ik heb er al dagen op gespeeld, maar de scores die er de laatste dagen gehaald worden, dat kan niet manueel gedaan zijn, dat is gewoon onmogelijk. Dus bijgevolg denk ik dat er "automatisch" door de computer met bepaalde software gespeeld wordt. Heeft iemand hier ervaring mee? En zo ja met welke software dan? Greets... En probeer het zeker ook is :-) Vu+ solo met Pli & Sab Titan HD 1 - Xwindow - USB HD 500GB Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Beurnie1 Geplaatst: 19 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 september 2005 En las je gespeeld hebt, vermeld dan zeker hier ook je naam, dan kunnen we een beetje volgen hoe de mensen van sat4all het doen :-) Vu+ solo met Pli & Sab Titan HD 1 - Xwindow - USB HD 500GB Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Beurnie1 Geplaatst: 19 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 september 2005 Ah ja, ik heb het geprobeerd met MacroMaker (een gratis programma) dat je kan instellen om de hoeveel milliseconden die een aanslag van je spacebar moet laten doen. Ik ben echter voorlopig niet verder gekomen dan 5de plaats Jan Pennings 25126 en 6de plaats Wendy Vangrinderbek 25018. Iemand een betere software-oplossing? Vu+ solo met Pli & Sab Titan HD 1 - Xwindow - USB HD 500GB Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen