robbedoeske Geplaatst: 20 september 2005 Geplaatst: 20 september 2005 Ik lees overal dat ik met de Skystar 2 niet de nieuwste drivers moet gebruiken(4.3) maar de oudere 4.2.2. Ik heb deze gedownload.Ik heb de 4.3 eraf gegooid in aparaatbeheer,vervolgens de pc opnieuw opgestart,dan komt de melding nieuwe hardware gevonden.Verwezen naar de 4.2.2 drivers,en deze geinstalleerd.Als ik nu in aparaat beheer kijk bij de skystar 2 dan zie ik bij stuurprogramma het volgende: Leverancier: b2c2 Datum: 4-10-2004 Stuurprogrammaversie: 4.3.0.9999 Klik ik vervolgens op stuurprogramma gegevens dan staat daar: Leverancier: b2c2,inc Bestandsversie: 4,02,02,9999 Welke driverversie heb ik nu???
boeda Geplaatst: 20 september 2005 Geplaatst: 20 september 2005 Hoi, ik had eerst 4.2.2 geinstalleerd. Daarna 4.3 ivm WatchTvPro (anders werkt deze niet ). Heb 4.3 er nu een paar weken erop staan maar nog geen problemen ondervonden,alleen met dvbdream geeft deze alleen het rechtse balkje van de signaal sterkte aan. En bij mij staat nu bij Stuurprogrammaversie 4.2.10.9999 ?????? Momenteel alleen DVB-T stick
robbedoeske Geplaatst: 20 september 2005 Auteur Geplaatst: 20 september 2005 Ik heb vaak dat als ik van de astra naar hotbird ga(heb monoblock) dat dvbdream dan vastloopt?Vandaar dat ik 4.2.2 geinstallerd heb.Maar dit probleem heb ik nog steeds.En idd bij mij wel uitslag op beide metertjes.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen