Gast Geplaatst: 23 september 2005 Geplaatst: 23 september 2005 ik heb enige tijd geleden de Suse 9.3 van de ftp:nluup gehaald. Deze was dus niet o.k. Waar anders kan ik Suse 9.3 prof of home vanaf halen? Ik heb ook nog een eval dvd binnengehaald, ook niet o.k.. Wat is trouwens het verschil tussen de Suse prof. en Suse home? Graag advies. Starter
jacobus Geplaatst: 24 september 2005 Geplaatst: 24 september 2005 De versie die ik voorstel in dit topic is 100% OK. Ik gebruik hem zelf ook. Ik betwijfel dan ook sterk dat de andere iso´s niet goed zouden zijn. Waarschijnlijk heeft het een andere oorzaak.
Gast Geplaatst: 24 september 2005 Geplaatst: 24 september 2005 Citaat: hoe kom ik in de bootloader? Op F1 drukken tijdens opstarter?? Starter het menu dat op het scherm verscnt als je PC opstart is het bootloader menu. Voor de duidelijkheid het menu waar je kunt kiezen om suse 9.3 op te starten of de rescue versie en eventueel windows bootloaders zijn er in vele smaken. Veel gebruikt binnen linux zijn LILO en GRUB. Laast genoemde wordt standaard geinstalleerd tijdens een suse installatie. Wiri
Gast Geplaatst: 25 september 2005 Geplaatst: 25 september 2005 ik heb de vijf cd's gedownload van de site die jacobus heeft aangegeven. Ik heb aangegeven een volledige installatie te willen (dus over 9.3 heen). Als de eerste cd is geïnstalleerd blijft het systeem hangen bij configureren bootloader. Ik kan het systeem alleen maar uitzetten. Ik heb daarna een update gedaan. Dit is goed gegaan. Nu zit ik echter weer met hetzelfde probleem als in het begin van dit topic. Er wordt om een gebruikersnaam en wachtwoord gevraagd die ik dus niet heb....... . Iemand nog een idee?
Gast Geplaatst: 25 september 2005 Geplaatst: 25 september 2005 Citaat: ik heb de vijf cd's gedownload van de site die jacobus heeft aangegeven. Ik heb aangegeven een volledige installatie te willen (dus over 9.3 heen). Als de eerste cd is geïnstalleerd blijft het systeem hangen bij configureren bootloader. Ik kan het systeem alleen maar uitzetten. Ik heb daarna een update gedaan. Dit is goed gegaan. Nu zit ik echter weer met hetzelfde probleem als in het begin van dit topic. Er wordt om een gebruikersnaam en wachtwoord gevraagd die ik dus niet heb....... . Iemand nog een idee? Hé, hé, gelukt!!!! Eindelijk Suse draaiend. De aanhouder wint. Nu me er nog in verdiepen. Bedankt voor de tips en ondersteuning. Nu nog mijn wireless internet aan de praat zien te krijgen en dan ben ik een blij man...... .
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen