onedutch Geplaatst: 24 oktober 2005 Geplaatst: 24 oktober 2005 Citaat: Citaat: Citaat: Bij knop 7 t/m 9 gebeurt er niets, helaas. Werkt bij jou de Menu of Dreambox knop wel om instellingen toen aan MV? Greetz Tom In de MV-Lite versie zitten die knoppen er niet in. Hiervoor moet je de Fullversie installeren. Groeten, Rick Hunter En de full version kan zeker niet via het menu worden geinstalleerd? Weet iemand dat toevallig? Greetz Tom /---------------------------------------------------------------------------------------------------------\ |DB 7000, DB 500, Skystar II to Xbox 360 MCE Extender (HD Compliant), Triax 88 CM |
Crest Geplaatst: 24 oktober 2005 Geplaatst: 24 oktober 2005 Zie http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...rue#Post1003125
redneck eyeball Geplaatst: 24 oktober 2005 Geplaatst: 24 oktober 2005 Citaat: Bij de emu install staat helaas geen scam-cs (ronaldd), ik probeer deze handmatig te installeren maar zonder succes. Dit zit in de volgende release. Nog even geduld dus, als je nu newcs wil starten dan kan je dit altijd manueel doen via een telnet window. CU Red
Martijn81 Geplaatst: 24 oktober 2005 Geplaatst: 24 oktober 2005 wat betekent zo'n uitroeptekentje voor een zendernaam ? Triax TDS 88cm / Inverto Black Ultra LNB / Alsat Dark Motor / Dreambox DM800HD+DM7000 knutselbak
rosbag Geplaatst: 24 oktober 2005 Geplaatst: 24 oktober 2005 Citaat: wat betekent zo'n uitroeptekentje voor een zendernaam ? Dat wil zeggen dat het een nieuwe zender is . Die markering kun je weghalen door op de dream knop in te drukken en de 1e optie te kiezen (naam weet ik niet zo direkt meer) -- Dreambox 8000-- Dreambox DM800 -- Xtrend ET10000-- All OpenPli Powered
Memphisflash Geplaatst: 25 oktober 2005 Geplaatst: 25 oktober 2005 Citaat: Citaat: Bij de emu install staat helaas geen scam-cs (ronaldd), ik probeer deze handmatig te installeren maar zonder succes. Dit zit in de volgende release. Nog even geduld dus, als je nu newcs wil starten dan kan je dit altijd manueel doen via een telnet window. Met welk commando doe ik dit ? GrtZ Memphisflash
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen