Gast Geplaatst: 21 september 2005 Delen Geplaatst: 21 september 2005 In de afgelopen tijd zijn er steeds meer media ontvangers op de markt gekomen, zoals de Pinnacle ShowCenter en de D-Link MediaLounge . Nu kan je dus via je eigen (draadloze) netwerk films, muziek en foto's op je tv afspelen. Waar ik maar niet achter kom, is of één van deze apparaten ook streams ondersteund. Ik heb alleen maar interesse in zo'n apparaat als je bijvoorbeeld themakanalen als HollandDoc en /Geschiedenis kan afspelen. Wie weet het antwoord? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
exciter Geplaatst: 22 september 2005 Delen Geplaatst: 22 september 2005 In de laatste ComputerTotaal zijn er een paar getest. Kan je aan komen? TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fr@ncis Geplaatst: 22 september 2005 Delen Geplaatst: 22 september 2005 Een vriend van mij heeft een pinnacle mediacenter 200 gekocht, maar krijgt hem niet aan de praat met zijn wireless netwerk. Ik heb beloofd vanavond eens te gaan kijken. Zal het eens proberen uit te vissen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 22 september 2005 Delen Geplaatst: 22 september 2005 Citaat: In de laatste ComputerTotaal zijn er een paar getest. Kan je aan komen? Daar kon ik mijn vraag niet in vinden, daarom juist... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 22 september 2005 Delen Geplaatst: 22 september 2005 Citaat: Een vriend van mij heeft een pinnacle mediacenter 200 gekocht, maar krijgt hem niet aan de praat met zijn wireless netwerk. Ik heb beloofd vanavond eens te gaan kijken. Zal het eens proberen uit te vissen. Ik ben benieuwd naar het resultaat Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 22 september 2005 Delen Geplaatst: 22 september 2005 Ik heb juist mijn Pinnacle Showcenter 1000 Wifi weg gedaan want hij voldeed totaal niet. Het grootste probleem is de wifi ondersteuning, hij geeft wel 54G als standaard maar dit is nog altijd te traag om degelijke video broadcast over je netwerk te doen. Een ander probleem was de DivX codec ondersteuning, die was ook al niet te super. Voor streaming, eerlijk gezegd buiten Shoutcast zie ik geen andere mogelijkheid, weeral, het is een gesloten toestel, dus geen upgrades mogelijk buiten deze dat Pinnacle maakt, en die zijn erg slecht. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 22 september 2005 Delen Geplaatst: 22 september 2005 Citaat: Ik heb juist mijn Pinnacle Showcenter 1000 Wifi weg gedaan want hij voldeed totaal niet. Ik begrijp je frustratie, maar je spreekt hier wel over een oud model, welke niet meer verkocht wordt. Het klopt dat de 1000 serie een wifi b ondersteuning heeft, terwijl de 2000 serie een wifi g ondersteuning heeft. Dat zal aanzienlijk in bandbreedte schelen, vermoed ik. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 23 september 2005 Delen Geplaatst: 23 september 2005 Xbox met Xbox media center blijft toch geweldig. Qua kosten vaak nog minder en speelt zo goed als alles qua codecs en streams. Wel wat handigheid nodig om het hele zaakje erop te krijgen en wifi blijft natuurlijk gewoon te traag om grote bestanden te streamen... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 23 september 2005 Delen Geplaatst: 23 september 2005 Anzo, neen hoor, ik had de laatste versie van de serie, dus wel met een Wifi-G kaartje en de juiste ondersteuning, maar dan nog is de bandbreedte niet genoeg. Ik had zeker de kwaliteit niet die ik nu heb met bv TuxVision op mijn laptop, en die is ook maar met 54G en de Dreambox met 100mb. Xbox Mediacenter is fantastish, heb er hier ook op staan, het enige nadeel is het lawaai dat zo'n Xbox maakt, je vergeet het wel na een tijdje, maar toch. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fr@ncis Geplaatst: 26 september 2005 Delen Geplaatst: 26 september 2005 voorlopig resultaat : Er is op de PC wel software voor streaming aanwezig, maar je moet wel eerst naar de pc lopen om een stream in te stellen. En telkens je de box reboot, dien je de Wifi-instellingen opnieuw in te geven, hij onthoud het wel, maar maakt geen contact meer totdat je alles opnieuw ingegeven hebt. Noppes dus. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 26 september 2005 Delen Geplaatst: 26 september 2005 Duidelijk, voor mij geen media receiver. Dan is een zend systeempje via de TV OUT van je videokaart goedkoper en praktischer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen