Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi, na lange tijd werken met Cas3 zonder enkel probleme, nu opeens is de Cas3 geeft mij voor dat hij opstarten van de 6.5 programma dat (INVALID 141) Ik weet niet wat dat betekend!

ik gebruik win_xp sp2 (up to date) + AMD Athlon 2800+ (2,09 Ghz) 1024MB ram.

en Leadtek geforce A400 series 6800LE 128MB AGP 1 week oud.

ik heb alles geprobeerd wat ik weet, zelfst ik heb de jungo Windriver 701 die een paar dagen geleden gemaakt ook gebruikt, maar blijft geven : Casinterface 3 connected... wait for starting program... over 10 seconden geeft INVALID 141

Iemand een idee, of voor gehad ??

ik heb jullie hulp erg nodig aub.

groeten

salem

Geplaatst:

Hoi kijk es onder apparaatbeheer of die daar wel staat, probeer anders ff een andere usb kabel en of poort.....check ook ff het forum op de site van de makers , het nr zal een bekende foutmelding zijn dacht je niet......

groetjes............

Geplaatst:

hoi, op de forum van d*ola*s heb ik wel gekeken de probleem bestaat wel vanaf cas2 maar niemand heeft een antwoord gekregen van de team. dus

moet toch terug maar heb ik het prive gekocht. dus!!!!???? ik hoop van een reparatie file van de duo.

gr.

Geplaatst:

Hoi hoop wel dat je hem van een vertrouwd persoon hebt gekocht, als die namelijk gestolen mocht blijken te zijn kan duo.... hem aan de hand van het serie nummer uitschakelen tijdens de instalatie van nieuwe software...

Probeer es een vorige versie....

of check ff op hun site het serienummer, want wat heb je aan een progger waar je geen nieuwe soft op kunt laten draaien.........alternatieven zijn namelijk bij mijn weten niet voorhanden....

groetjes..............

Geplaatst:

hoi, ik heb 20 minuten geleden een email van de duo-support gekregen, mij vetellen dat ik de cas3 mag terug naar Italie en ik zal 'm binnen enkele dagen terug krijgen (gerepareerd zeker) . dus blijkt geen andere oplossing te zijn behalve bij hun te sturen.

groeten

salem

Geplaatst:

hoi,,,,ja is waar maar wat heb je eraan als je in goed vertrouwen zon progger hebt gekocht.... je wil toch zo lang mogelijk genieten van wat je hebt gekocht niet dan.....

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen