pandora Geplaatst: 21 september 2005 Geplaatst: 21 september 2005 Telkens ik sat(AV1) inschakel wordt deze altijd doorgeschakeld naar het videokanaal(AV2) en kijk ik dan via dit kanaal wat gepaard gaat met beeldkwaliteitsverlies. Ik had dit vroeger niet(kon direct kijken via AV1). Iemand een oplossing? Thnx Pandora We are all born wet and naked Topfield HSCI7710 orig.CDCam, Diablocam, VisiosatBigsat Canal+kaart met Entertainment HD pakket
Jan Ambers Geplaatst: 22 september 2005 Geplaatst: 22 september 2005 Meet even wat er op pin 8 gebeurt van de scart bekabeling: een +8v level zorgt voor de omschakeling...
Gast Geplaatst: 22 september 2005 Geplaatst: 22 september 2005 Dan heb je waarschijnlijk in het menu van je TV iets niet goed staan. Je TV "denkt" nml dat je sat, op AV2 staat. Scart van de sat op AV2 zetten kan natuurlijk ook.
pandora Geplaatst: 15 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 15 oktober 2005 Stond inderdaad niet goed maar dan in menu van satreceiver. Probleem opgelost. Bedankt voor jullie reacties. We are all born wet and naked Topfield HSCI7710 orig.CDCam, Diablocam, VisiosatBigsat Canal+kaart met Entertainment HD pakket
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen