mietde Geplaatst: 22 september 2005 Geplaatst: 22 september 2005 Kun je in een maagdelijke Matrix Revolutions ook fun kaartjes gebruiken voor bijv. Multivision en TPS? Of moet de MRev daarvoor omgeprogd worden? You cannot ignore that member
Gast Geplaatst: 22 september 2005 Geplaatst: 22 september 2005 zie niet echt het voordeel, met rev 2.25 heb je dat alles zonder kaart, ook doet die versie het goed met je seca 2 kaart zelfs bij mijn weten de updates....heb 3 kaartjes ben beetje de kluts kwijt wanneer en in welke de update... schijnt echter wel zo te zijn dat als je problemen hebt met de updates dat daarvoor de ucas 3.1 de oplossing is , maar voor het fun kijken heb je geen fun nodig,,,,,hoe zei ik dat ...lol
mietde Geplaatst: 22 september 2005 Auteur Geplaatst: 22 september 2005 Wil de cam niet omproggen, is m'n backup cam voor updates/activatie. Vraag is dus of het kan met een maagdelijke MRev, niet of dat verstandig zou zijn. Kan ik er een fun in stoppen met de juiste sleuteltjes of gaat dat niet werken? Hmm, lijkt niet te kunnen zonder de cam te proggen. You cannot ignore that member
Gast Geplaatst: 23 september 2005 Geplaatst: 23 september 2005 Nee kan inderdaad niet. Voor funkaarten zul je er een Pentacrypt op moeten proggen, kun je beter gelijk Mrev2.25 nemen..
Gast Geplaatst: 23 september 2005 Geplaatst: 23 september 2005 wie kan me een link geven die uitlegt hoe een Mrev proggen met laatste versie Rev2.25 (heb een cas3 interface en funcard) . Ben al op U**s.nl geweest heb al de files gevonden maar niet de procedure ! bedankt
Gast Geplaatst: 23 september 2005 Geplaatst: 23 september 2005 bedankt Weasel, dat is wat ik zocht....
mietde Geplaatst: 23 september 2005 Auteur Geplaatst: 23 september 2005 Bedankt voor de info. Dat weten we dan ook weer. You cannot ignore that member
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen