Gast Geplaatst: 17 januari 2002 Geplaatst: 17 januari 2002 Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn goldcard kan opwaarderen via een mastera II. Het gaat mij om alle tv zenders zoals c+ en x-zone maar ook de reguliere tv kanalen. Ik ben helemaal nieuw op dit gebied en vraag om hulp want op dit moment heb ik geen enkel kanaal.
Gast Geplaatst: 17 januari 2002 Geplaatst: 17 januari 2002 je zit bij de verkeerde topic. maar kijk hiereens bij mastera 2 en software [chipcat] als je dan chipcat gedownload en geinstaleerd hebt ga je hier eens hier eens kijken top zoek secaf*l* suc6 <p>[ 17-01-2002: Bericht gewijzigd door: jaapie ]</p>
Gast Geplaatst: 20 januari 2002 Geplaatst: 20 januari 2002 Moi,Marcel. Een kleine hint:Je wilt zogauw mogelijk resultaat zien,vanzelfsprekend,maar lees toch de beginners-topic's ,en lees dan verder naar waar Jaapie je heen stuurt. Dan heb jij ook snel resultaat. gr hf
Gast Geplaatst: 20 januari 2002 Geplaatst: 20 januari 2002 iK BEN BIJ DUWGATI GAAN KIJKEN VOOR SOFTWARE EN HANDLEIDINGEN, 2 DAGEN LATER NA ECHT GOED DE HANDLEIDING LEZEN, LUKTE HET WEL.
Aanbevolen berichten