Kareltjevdh Geplaatst: 26 september 2005 Geplaatst: 26 september 2005 Ik heb hier een reparatie database waarvan ik gebruik wil maken op mijn laptop. Op mijn vaste pc heb ik hiervoor een dongle. Is het mogelijk om eventueel de dongle op mijn laptop te omzeilen want nu moet ik telkens de dongle om steken en een tweede dongle erbij kopen is nogal prijzig. Iemand enig idee hoe ik dit zou kunnen omzeilen. Alvast bedankt. gr Karel
Steve Geplaatst: 27 september 2005 Geplaatst: 27 september 2005 dit is niet te omzeilen ,als het programma werkt met een dongle.dan kan dat alleen als de dongle beschikbaar is.(bij telkens omsteken kan je beter een usb dongle gebruiken)
Gast Geplaatst: 27 september 2005 Geplaatst: 27 september 2005 Als beide machines XP draaien, en je hebt een netwerkverbinding tussen de twee, is het misschien makkelijker om via Remote Desktop te werken - je haalt dan scherm en muis/toetsenbord van de desktop over naar je laptop en dan kun je alles wat je op de desktop ook kan. Je kunt natuurlijk ook op zoek gaan naar een gecrackte versie.
Extreme001 Geplaatst: 26 oktober 2005 Geplaatst: 26 oktober 2005 is wel te onzeilen om wat voor dongel gaat het hasp?
JohnnyBee Geplaatst: 24 november 2005 Geplaatst: 24 november 2005 Zegt "EYE" je wat misschien? Johnny. TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!! Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond )
Extreme001 Geplaatst: 1 december 2005 Geplaatst: 1 december 2005 EYE is ook van aladin meestal heb je gewoon een hasp dongel die zijn zo te emuleren
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen