bigtwin Geplaatst: 28 september 2013 Geplaatst: 28 september 2013 Zouden die vrouwen die grote borsten krijgen van het sjouwen met bierpullen? Dan ga ik nl. even met mijn vrouw praten... ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Drs. IJzerbout Geplaatst: 28 september 2013 Geplaatst: 28 september 2013 Ze heeft een beste tietenbak..... "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Gerard 76 Geplaatst: 29 september 2013 Geplaatst: 29 september 2013 Jong geleerd is... die ouwe heeft de zaakjes prima voor mekaar
Johan45 Geplaatst: 30 september 2013 Geplaatst: 30 september 2013 Er zit anders nog maar weinig bier in zijn bierpul. Vult u rustig aan !!!
Bigfoot Geplaatst: 30 september 2013 Geplaatst: 30 september 2013 Woensdag zal ik een volle bestellen!
Gerard 76 Geplaatst: 30 september 2013 Geplaatst: 30 september 2013 Er zit anders nog maar weinig bier in zijn bierpul. Kan me voorstellen dat die lege bierpul 'm weinig scheelt nu
Psychosammie Geplaatst: 7 oktober 2013 Geplaatst: 7 oktober 2013 Ik ben zwaar teleurgesteld in jullie. Het bier record van vorig jaar is bij lange na niet gebroken! Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Tonskidutch Geplaatst: 7 oktober 2013 Geplaatst: 7 oktober 2013 ik ook, waardeloze foto's niks pret en grote bierglazen enkel een opa... die op zich een leuke kerel is maar hee waar zijn die feesten>? Second Life Mungo Parker
Johan45 Geplaatst: 7 oktober 2013 Geplaatst: 7 oktober 2013 Ja, en waar blijven de foto's. Vult u rustig aan !!!
Bigfoot Geplaatst: 8 oktober 2013 Geplaatst: 8 oktober 2013 (aangepast) Was er van woensdagmiddag tot zondagmiddag, en het was wederom fantastisch. Dit jaar had ik reserveringen voor donderdag (Hippodrome), vrijdag (Ochsenbraterei) en zaterdag (Schottenhamel) wat erg goed uitkwam omdat het behoorlijk druk was. Vooral zaterdag waren de tenten vroeg in de ochtend al gesloten. We hadden een tafel naast een zij-uitgang en toen ik om 11 uur in de ochtend naar buiten keek zag ik een hele horde mensen in de regen staan. Een paar uur later stonden er nog steeds dezelfde, maar dan helemaal doorweekt. Alleen drie meisjes die de security 'geflasht' hadden en er een foto door hun van lieten maken mochten zo naar binnen lopen PS: foto is van de pissoir in Ochsenbraterei 8 oktober 2013 aangepast door Bigfoot
Tonskidutch Geplaatst: 8 oktober 2013 Geplaatst: 8 oktober 2013 plassen met een stijve dat is lastig Second Life Mungo Parker
Psychosammie Geplaatst: 8 oktober 2013 Geplaatst: 8 oktober 2013 Als er al een paar liter in zit zal dat met die stijve ook wel meevallen! Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Bigfoot Geplaatst: 8 oktober 2013 Geplaatst: 8 oktober 2013 Ik ben geen 17 meer dat ik van een muurposter opgewonden raak
Drs. IJzerbout Geplaatst: 9 oktober 2013 Geplaatst: 9 oktober 2013 Ik ook niet...dan moet er wel wat zwaarder geschut komen. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen