Gast Geplaatst: 27 september 2005 Geplaatst: 27 september 2005 Ik gebruik een dreambox7000S met Gemini 2.0. Ik gebruik DCC 2.5 voor het overzetten van de opgenomen films (ts-bestanden) naar mijn pc. Via ftp en lijst van opgenomen films, selecteer ik de opgenomen film en vink ik "combineren" aan om de verschillende files samen te voegen tot één file op mijn HD. De start gaat steeds goed maar telkens na een 100 MB overgezet te hebben verbreekt de LAN-verbinding met mijn droomdoos. als is de "combineren" uitzet, dan krijg ik hetzelfde verhaal en schrijft hij de file maar het laatste deel ontbreekt en dan gaat hij over naar de volgende file. Ik heb al alles geprobeerd (nl het cache geheugen aan / of uit te zetten van mijn HD,....) en weet nu niet meer wat ik nog meer kan doen om de opgenomen films in hun geheel op de PC te krijgen. PS: vroeger met een gemini 1.8 en een oude DCC ging dit wel.
Gast Geplaatst: 26 oktober 2005 Geplaatst: 26 oktober 2005 Probeer eens iets anders dan DCC. Bijvoorbeeld ftp via de command prompt. Of een ander ftp programma. Ik gebruik altijd gewoon 'command line' ftp en heb nog nooit een probleem gehad met de 7000 en Gemini, al heb ik nu wel 2.4 erop staan. Ik zeg niet dat 't aan DCC ligt, maar als 't daar niet mee lukt moet je iets anders proberen om uit te sluiten dat dat 't probleem is of niet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen