Gast Geplaatst: 27 september 2005 Geplaatst: 27 september 2005 Geruime tijd heb ik last van een zigzagend beeld op een Aristona breedbeeld 100 hertz tv. De Tv is nu 4 jaar oud en heeft vooral moeite met de overgang van licht naar donker vlak. Ook de tekst heeft hier last van. Het is een euvel welke haast niet is uit te leggen. Zie het als een beeld waar een soort rimpel in zit. Vooral bij het op starten is dit het ergst. Ik heb al eens een keer alle kabels eruit gehaald(behalve de spanning en antenne) maar euvel blijft. Ik weet dat het nogal een misschien onduidelijke omschrijving is, maar ik hoop dat er een tv techneut tussen zit die weet wat het kan zijn!
Steve Geplaatst: 27 september 2005 Geplaatst: 27 september 2005 stel deze vraag even op het reparatie forum (rokende soldeerbout)met vermelding van het merk en type nr van deze tv. mocht de klacht moeilijk uit te leggen zijn,maak dan eventueel een foto van het beeld.
Gast Geplaatst: 27 september 2005 Geplaatst: 27 september 2005 Ja bedankt, ik hoop dat de mod hem kan overzetten!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen