tron Geplaatst: 27 september 2005 Delen Geplaatst: 27 september 2005 wie herkemt deze ontvanger kan er wel een oslink op aan sluiten kan hem ook uitlezen maar daar word ik niet wijs uit,wie weet raad bvd Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johan45 Geplaatst: 27 september 2005 Delen Geplaatst: 27 september 2005 Hoi tron. Zie ....... Astro DSX7072/68a report Vult u rustig aan !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tron Geplaatst: 27 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 september 2005 vriendelijk bedankt dit ga ik uit pluizen gr. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tron Geplaatst: 28 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2005 weet je ook of er firmware voor te krijgen is en waar bvd Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johan45 Geplaatst: 28 september 2005 Delen Geplaatst: 28 september 2005 Of er verdere ontwikkelingen zijn met betrekking tot deze astro decoder is mij niet bekend. Heb je met je oslink al contact kunnen krijgen. ? Vult u rustig aan !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tron Geplaatst: 23 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2005 johan 45 neem me niet kwalijk dat ik zo laat reageer het kon niet eerder ik heb inmiddels de ontvanger naar iemand toegestuurd die ook firmware kan maken dus even afwachten bvd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen