Gast Geplaatst: 27 september 2005 Geplaatst: 27 september 2005 wat ik wil: alle wedstrijden op zondag van 14.30 uur. Zondagavond alle samenvattingen van 19.00 tot 21.00 uur geen gelul tussendoor, geen supporters-voorspellingen, geen reclames en geen sms-spelletjes...alleen maar het vakkundig aan elkaar praten van de samenvattingen! Dan wil ik verder alle europacupwedstrijden op 2 woensdagen per maand. Die woensdagen de hele avond alle velden af. Geen voorbeschouwingen, geen nabeschouwingen: gewoon 1 wedstrijd live, de rest daarna in samenvatting Kijk, en daar kan ik dan mijn agenda wel ruimt voor plannen, zonder dat mijn baas of vriendin gaat mekkeren... Maar nu 4 avonden per week...ik krijg het niet meer vrijgepland. Resultaat: ik kijk alleen als ik toevallig thuis ben...maar van plannen is geen sprake Ik mijn hobby kwijt, zij een kijker kwijt Kud-commercie :-(
Ome Merde Geplaatst: 27 september 2005 Geplaatst: 27 september 2005 tja, ik wil ook wel eens wat. als je € 30.000.001 had geboden waren de wedstrijden voor jou geweest. we hebben al wat klaagtopics lopen over talpa/versatel, laten we het daar bij houden. merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten