Gast Geplaatst: 4 februari 2006 Geplaatst: 4 februari 2006 Ik begrijp het even niet... Heb je problemen met je tuner, geef dan die problemen door, heb je geen problemen, waarom zou je h'm dan om willen ruilen, alleen maar omdat er een versie 2.0 is ipv 1.0? Als het ding het doet, hoef je het toch niet om te ruilen? Als je klachten moet verzinnen lijkt het mij toch niet dat je er problemen mee hebt. Koskamp
Gast Geplaatst: 6 februari 2006 Geplaatst: 6 februari 2006 'Het ding het doet?' Het ging toch ondermeer ook overEPG klachten toch?
Gast Geplaatst: 8 februari 2006 Geplaatst: 8 februari 2006 Als je epg klachten hebt, dan hoef je toch geen vraag te stellen: "met welke klacht moet ik bellen om ze tot omruilen te bewegen". Dan geef je zelf aan wat de klacht is (epg doet het niet oid). En vraag je om een oplossing, als ze dit niet kunnen oplosssen kan je gaan eisen om de tuner om te ruilen omdat hardware versie 2.00 het beter zou doen als hardware versie 1.00. Koskamp
Sigma Geplaatst: 8 februari 2006 Geplaatst: 8 februari 2006 het probleem is dat de hardware versie 1.00 niet is te updaten hardware versie 2.00 wel daarom kun je hem omruilen lees mijn eerdere berichten hier over Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Gast Geplaatst: 8 februari 2006 Geplaatst: 8 februari 2006 Dat had ik ook gelezen. En ook de voordelen voor die update.
Gast Geplaatst: 14 februari 2006 Geplaatst: 14 februari 2006 Blijft voor mij nog steeds de grote vraag openstaan: Kan je nu, al dan niet met de nieuwe software, ook de DVB-T zender(s) van bijv. België en/of Duitsland ontvangen met deze ontvanger, ook zonder abbo van KPN? (Uiteraard als je in het ontvangstgebied zit natuurlijk, dus bij de grens zeg maar)
draaibaar Geplaatst: 14 februari 2006 Geplaatst: 14 februari 2006 Ja, en dat kon ook al met de "oude". Zie ook: http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...rue#Post1081211
Noordzee Geplaatst: 24 maart 2007 Geplaatst: 24 maart 2007 Volgens www.digitenne.nl verschijnt er in april weer een nieuwe softwareversie. Ik ben benieuwd naar de veranderingen. Heeft iemand wat meer informatie ? Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Noordzee Geplaatst: 24 maart 2007 Geplaatst: 24 maart 2007 Op het infokanaal staat nu vermeld dat het "probleem" met betrekking tot de dubbele zenders boven de 1000 wordt opgelost. Ik ben eigenlijk nu een beetje wantrouwig geworden. Kan ik dadelijk nog maar naar 1 regiokanaal kijken als ik de softwareupdate doorvoer ? Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen