Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

Ik heb mij deze week de update mrb301 geladen. Werkt eigenlijk normaal heeft echter enige problemen.

- Met een originele gratis Canal + NL kaart kan ik talpa niet ontvange als de kaart in de CAM is. Zodra de kaart eruit is kan ik Talpa kijken. Waarschijnlij een bug

- Met de MRB301 Cam en een Joker CAM kan ik geen Full-X kijken ofschoon ik in de Joker allees SHL actief heb, ook een bug.

Laten we hopen dat MRTV binnenkort een versie uitbrengt die het toelaat dat D+ op hispasat ontvangen wordt, dan wissel ik direct weer terug naar de MRTV, die is voor mij veel stabiler, ofschohet inistaliseren de eerste keer een paar keer een reset nodig heeft.

Vanwege Talpa. Ik kan niet begrijpen dat er mensen zijn die € 7.95 per maand extra betalen om deze zender te zien. Het is ongeveer BVN echter dan omgekeerd, SVN (schlechtse van nederland).

het enige program wat de moeite waard is, is Barend en van Dorp, echter om voor dit programma 7.95 pm. te betalen incl. 3 reclamen onderbrekingen is toch wel te gortig.

Waar zal dat met de prijzen en de reclame naar toe gaan als komemd jaar veel zenders overstappen naar HDTV, beeld qualiteit stijgt met de factor 4, prijs met de factor 8 en de reclametijd met factor 16!!

Groeten uit de alpen (lekker niet EU) met een illegale legale canal+ kaart

Gerard

Geplaatst:

hoi,

ik weet niet hoe het bij jou is maar ik heb moeten betalen voor mijn zwitserse kaart en in principe is die vergelijkbaar met nederland 1/2/3 dus de zwitsers zijn niet veel beter af alleen dat ze minder kanalen hebben om uit te kiezen.

regards bommeltje

[color:"bleu"]to do is to be,to be is to do,dobedobedoo[/color]

[color:"red"]triple dragon incl skyworld[/color]

smart msp 01/dreambox7000s/manhattan550 blindsearch/dreambox 500c/dreambox 7020

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen