Gast Geplaatst: 30 september 2005 Geplaatst: 30 september 2005 Mijn computer doet plots niets meer. Ik heb hem een paar maanden niet gebruikt en plots bij het aanzetten was het zover. Geen brandlucht geroken. Bij het aanzetten hoor ik heel even de harde schijf en zie ik het lampje van cdrewriter station even branden en dat was dat. Het lampje op het moederbord brand gewoon groen. Het beeldscherm krijgt geen beeld. Ik heb een nieuw batterijtje in het moederbord gezet, maar dit loste niets op. P.s toen ik de computer pas had kwam hij af en toe met een zwart scherm met wit streepje in de linker bovenhoek bij het aanzetten. De computer geeft geen (fout) piepjes Computer: Mycom kast, moederbord asus p4p800, asus videokaart, cdrewriter, 2x 256MB geheugen, sata harde schijf 120 Gigabyte, intel pentium 4 2,4 Ghz
Ome Merde Geplaatst: 30 september 2005 Geplaatst: 30 september 2005 lijkt hier wel wat op. probeer eens een andere voeding. merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 30 september 2005 Geplaatst: 30 september 2005 Tja had ik die maar kant en klaar liggen. Ik had graag even mijn videokaart en harde schijf willen testen of deze nog goed werken, dan kun je dat wegstrepen. Maar ja (#&$(*@&(*@$ vraagt 33 euro onderzoekskosten om even te kijken of mijn harde schijf (sata) in orde is. En kennissen van mij hebben geen computer met "sata" aansluiting. Voorts zijn ze bang om mijn videokaart even te testen in hun "gezonde computer". Ik zou graag eerst willen weten waar ik aan toe ben voor ik met een grote zak met geld naar (#&$(*@&(*@$ sjok.
Ome Merde Geplaatst: 30 september 2005 Geplaatst: 30 september 2005 is er niet een kennis die even een andere voeding kan aansluiten ? merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 30 september 2005 Geplaatst: 30 september 2005 Helaas niet. Misschien dat iemand hier exact dezelfde problemen heeft gehad met zijn/haar computer Wat niet is ..kan komen
Gast Geplaatst: 30 september 2005 Geplaatst: 30 september 2005 Ik had de computer aangesloten op een APC stekkerdoos. Soms nadat ik de computer had uitgezet en de schakelaar van de stekkerdoos op "0" klikte, kon ik de elektriciteit kast in om de schakelaar weer terug te draaien (stroomuitval). Af en toe gebeurde dat. Ik heb contact opgenomen met APC en deze stuurde mij meteen de volgende ochtend een (gratis) nieuwe toe en deze flikt precies hetzelfde. Een andere stekkerdoos (goedkope) van een paar euro's doet dit niet Dit is minimaal een stuk of 10 keer gebeurt in een jaar tijd. Ik denk/dacht dat dit aanvankelijk geen kwaad kan voor de computer omdat de computer eerst is uitgezet. Grote kans dat ik mij hier vergis. Wie het weet mag het zeggen
Gast Geplaatst: 1 oktober 2005 Geplaatst: 1 oktober 2005 Wellicht heb je last van slechte elko's rondom de cpu. En anders eerder besproken een slechte voeding. Gr. Ronald
Gast Geplaatst: 1 oktober 2005 Geplaatst: 1 oktober 2005 Op dit moment zit er een Aopen 350 Watt voeding in. Deze kost bij **** 65 euro. Niet leuk dus. En het is natuurlijk nog niet zeker of het de voeding is. En als het de voeding is, is het dan wel zo verstandig om er zelf een nieuwe in te gooien, dan gaat de volgende misschien ook stuk.
Ome Merde Geplaatst: 1 oktober 2005 Geplaatst: 1 oktober 2005 een a-open voeding voor € 65,- ??? die is van goud zeker ? http://www.sweex.nl/product.asp?pid=354 en dan hebbie hem ook nog retail, bulk zijn ze nog goedkoper (rond de 15 eurie) merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 1 oktober 2005 Geplaatst: 1 oktober 2005 Ik heb daar vanochtend naar ***** voor gebeld (weet je wel de naam die je hiervoor hebt verwijderd) Een 350 Watt Aopen voeding a 65 euro Een 360 Watt ASus voeding a 37 euro Als ik hem bij de winkel van **** haal kan ik hem nog terugbrengen als het geen zode aan de dijk heeft gezet. Maar ja het prijs verschil is wel enorm.
Gast Geplaatst: 1 oktober 2005 Geplaatst: 1 oktober 2005 Hopelijk mag de link de eerst van google klik dan kun je zien dat Ome Merde gelijk heeft en dat de voedingen niet zo duur zijn. GR
Gast Geplaatst: 1 oktober 2005 Geplaatst: 1 oktober 2005 Goedkoop! Maar ik weet niet wat ik in huis haal
Gast Geplaatst: 1 oktober 2005 Geplaatst: 1 oktober 2005 Dan betaal je 33 euro onderzoek kosten en ze zetten er een Aopen voeding in van 65=totaal 98 euro en klaar ben je weer. GR
uniden Geplaatst: 1 oktober 2005 Geplaatst: 1 oktober 2005 qtec werkt perfect. zelf heb ik hier een sweex 400 watt voeding in de kast stil en toch 2 blowers qtec heeft een nadeel kabaal. ik zou zeggen ga voor de sweex 400 watt en je hebt power en aansluitingen zat dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen