Gast Geplaatst: 1 oktober 2005 Geplaatst: 1 oktober 2005 Je vergeet de service kliks nog Uiteindelijk moet er een belissing komen, maar zolang mijn laptop prima functioneert staat er geen druk op de ketel
Gast Geplaatst: 1 oktober 2005 Geplaatst: 1 oktober 2005 Bedankt voor de tip, maar het is nog niet duidelijk of het aan de voeding ligt. Het moederbord kan ook op apengapen liggen
Gast Geplaatst: 1 oktober 2005 Geplaatst: 1 oktober 2005 Weet hier iemand trouwens of ik de inhoud van mijn harde schijf (sata) met besturingssysteem win XP kan bekijken met een "externe sata harddiskcasing". Ik weet niet eens meer wat er op staat.
planetbitworld Geplaatst: 1 oktober 2005 Geplaatst: 1 oktober 2005 Ja is gewoon te bekijken ook in een externe case. Succes! 2X Sab triple hd, Wavefield T55 met Sirius,hotbird, Astra 19.2 en 23.5, 1x maxdigital xp1000, familiepakket.
Ome Merde Geplaatst: 2 oktober 2005 Geplaatst: 2 oktober 2005 Bedankt voor de tip, maar het is nog niet duidelijk of het aan de voeding ligt. precies, da's dus uitproberen. je zou het mainboard ook kunnen vervangen als test. reken maar dat die duurder is dan een voeding. merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen