Gast Geplaatst: 30 september 2005 Geplaatst: 30 september 2005 hi iedereen, Ik heb hier thuis een chello light abonement. En nu heb ik pasgeleden een laptop gekocht. EN door middel van een router aangesloten. De router is van Kobischi. Nu heb ik tot eind augustus perfecte verbinding gehad. Maar nu valt zeer vaak internet uit, bij beide pc's. Ik heb van alles geprobeerd. maar ik kan niet vinden wat er aan de hand is?? please help...
marco24 Geplaatst: 30 september 2005 Geplaatst: 30 september 2005 kabelbreuk in snoer naar de modem/router ??? doet ie het op het moment van de storing zonder router wel heb je storing haal dan eens even vlug de router er tussen uit. kan verder van alles wezen geef eens meer details
Pionewbie Geplaatst: 30 september 2005 Geplaatst: 30 september 2005 Chello heeft al de hele maand september problemen met verbindingen en snelheid en gedeeltelijk ook nog met de dnsservers. Je kunt evt. het volgende proberen: - Controleer of je macadres goed gecloond is in je router. - Eventueel provisioning ( http://prov.upc.nl ) opnieuw doorlopen. - Alles resetten. Dus modem, router en pc's uitzetten. Na ± 30 sec. modem aan, ± 30 sec later router aan en weer ± 30 sec. later de pc's aan. - In router of pc's handmatig een andere dnsserver adres invullen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen