freetv Geplaatst: 30 september 2005 Geplaatst: 30 september 2005 Hallo allemaal, We hebben een Philips LCD TV 9966/10 en een DVDR 725H/02. Nu is mijn vraag kun je met de TV afstandsbediening de DVD recorder bedienen? Ik heb al van alles geprobeerd maar het ding reageerd nergens op. Niet op RC5/RC6 niks niks niks. Is er een speciale setting die je moet veranderen om deze afstandsbediening te gebruiken voor bijde apparaten Gr, freetv Hornet receiver aan Kathrein CAS90 op Moteck SG2100 te hangen
hansje2 Geplaatst: 1 oktober 2005 Geplaatst: 1 oktober 2005 in de DVDR725 kun je afstandsbediening veranderen naar DVD. dan zou je met de afstandsbediening van de tv de recorder moeten kunnen bedienen (behalve de opname functie).
freetv Geplaatst: 2 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 2 oktober 2005 Is dat ergens een menu setting in de recorder? Kun je mischien een aanwijzing geven waar deze setting zit dan? Alvast bedankt Gr, freetv Hornet receiver aan Kathrein CAS90 op Moteck SG2100 te hangen
Snurker Geplaatst: 4 oktober 2005 Geplaatst: 4 oktober 2005 Je kunt toch gewoon met het "select" knopje in het midden bovenaan op de TV afstandbediening...die AB op DVD stellen, dan kun je praktisch alles van de DVD bedienen. Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
freetv Geplaatst: 5 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 5 oktober 2005 Was het maar waar Snurker. Dat had ik ook gedacht als je een dvd tv en versterker van philips koopt!@# Maar het ding(DVD Recorder) reageerd helemaal nergens op. Het is zelfs zo erg dat op de remote control staat DVD/R als apparaat maar het wil niet werken. Gr, freetv. Hornet receiver aan Kathrein CAS90 op Moteck SG2100 te hangen
Snurker Geplaatst: 5 oktober 2005 Geplaatst: 5 oktober 2005 In de LCD handleiding staat wel dat je bepaalde knoppen op een ander doort DVD-apparaat kunt instellen, misschien moet je dit eens uittesten. Ik neem aan dat jij ook de handleiding bezit ?? Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
freetv Geplaatst: 6 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2005 Als je bedoelt RC5/RC6, dan heb ik dat al uigeprobeerd. Ook hebben we alle mogelijke settings geprobeerd met die selectie toets plus "2" enz, enz, ingedrukt houden. Ook dat maakt niet uit. Anders heb ik niets gelezen over instellingen wat betreft de afstands bediening in de hand leiding. Het vreemde komt nog, we hebben de helpdesk van philips er eens voor gebeld!!!!!! Die zeggen dus dat de philips recorders niet kunnen worden bediend met de AB van de televisie. En ja zij de meneer zelf als er DVD/R op het display staat kan het niet. Ik denk dus dat je beter een recorder van een ander merk kunt kopen en dan met de AB van de recorder de TV bedienen. "Philips lets make things different" Gr, freetv Hornet receiver aan Kathrein CAS90 op Moteck SG2100 te hangen
Snurker Geplaatst: 6 oktober 2005 Geplaatst: 6 oktober 2005 Inderdaad dat bedoelde ik Zal eens in winkel zoiets uitproberen...van de telefonische Helpdesk van Philips heb ik niet zo'n hoge pet op....ze besteden praktisch alles via via uit aan derden...en die werken weer met werkstudenten, die via een klachtenscherm werken !! Snurker (media research) ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen