Gerrit1967 Geplaatst: 1 oktober 2005 Geplaatst: 1 oktober 2005 wanneer ik de nieuwe software in de smartwi krijg ik een foutmelding....kan het zo zijn dat de pc de smartwi niet herkend want hij vraagt om een bij gelevert cd hoe kan ik dit oplossen.
Gast Geplaatst: 1 oktober 2005 Geplaatst: 1 oktober 2005 de bijgeleverde cd rom in de lade van je pc leggen, zal waarschijnlijk een instalatie prog op staan die je in staat steld te communiceren met je smartwi...... dus eerst progje instaleren dan pas smartwi aansluiten op je pc groetjes.........
Joh@n Geplaatst: 3 oktober 2005 Geplaatst: 3 oktober 2005 In het downloader programmaatje wat je hebt gedownload staan 3 bestanden. SmartWiLdr.exe Smartwi.inf Smartwi.sys De .exe is het loader programma. Als eerst moet je de smartwi drivers installeren (smartwi.inf + smartwi.sys). Pak het zip bestand uit naar een directory/map. Bijvoorbeeld C:\Smartwi Plug nu de Smartwi master aan de USB, er verschijnt nu een venster dat er nieuwe hardware is gevonden en daarvoor software moet installeren. Volg de stappen op het scherm, en als er gevraagd wordt naar een CDrom dan kies je bladeren en dan de als directory/map C:\Smartwi (of de benaming die je zelf hebt gegeven) Succes. Topfield PVR 4000 + Xcam + SG2100 rotor + 105cm Dish + MTI Blueline 0.3 LNB
burgkop Geplaatst: 4 oktober 2005 Geplaatst: 4 oktober 2005 En werkt deze splitter dan wel stottervrij? Wie gebruikt hem toevallig op een Hornet?
alfred de witt Geplaatst: 9 oktober 2005 Geplaatst: 9 oktober 2005 als ik de test in hg goed lees hapert het eea. Voor mij een reden om het NIET aan te schaffen, geeft alleen maar ergenis. Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55"
PeHa Geplaatst: 9 oktober 2005 Geplaatst: 9 oktober 2005 Van wanneer is die test, er is een update geweest en die zou beter omgaan met seca 2 kaarten. VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsci
bommeltje Geplaatst: 10 oktober 2005 Geplaatst: 10 oktober 2005 hoi, heb hem hier al een week draaien. aston wamba zonder probleem. topfield mediagaurd/aston twin/rev geen probleem lemon o3o rev geen probleem manhattan 200 rev af en toe freezes mediagaurd geen probleem homecast pvr 8000 rev /mediagaurd geen probleem. het is soms even een ander cammetje proberen maar draait verder zeer stabiel. heb er 6 tegelijk aangehad maar dan raakt ie de weg nog wel eens kwijt. regards bommeltje [color:"bleu"]to do is to be,to be is to do,dobedobedoo[/color] [color:"red"]triple dragon incl skyworld[/color] smart msp 01/dreambox7000s/manhattan550 blindsearch/dreambox 500c/dreambox 7020
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen