Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo hulpverleners

Mijn pc met XP Home sluit niet af. Zelfs tijdens de systeemherstel niet. Het stopt in de fase van "windows wordt afgesloten", maar hij doet verder niets. Ik weet niet wat ik ermee moet doen. Ik moet elke ker de pc handmatig via de knoop aan de achterzde afsluiten. Dit is erg vervelend. Dan begint hij bij het starten weer met de herstelprocedure.

Kan iemand mij helpen om dit probleem op te lossen?

Alvast bedankt allemaal.

DM 800-Gemini 5

Rotor 45-30 draaibaar

Geplaatst:

kan zijn dat er een proces hangt tijdens het "unloaden" zeg maar.

ken je het programma hijackthis ? daarmee zou je een log kunnen maken en hier kunnen posten.

je zou de ACPI settings in je bios ook aan kunnen passen, echter weet ik niet hoe dit probleem onstaan is.

is dit er altijd geweest of is dat van het ene op het andere moment ontstaan ?

virus/adware/trojan/spyware vrij ?

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

De pc is inderdaad virus vrij. Ik heb enkele dagen geleden een bluetooth prog geinstalleerd. Volgens mij begon het probleem vanaf dat moment.(weet niet zeker)

hijackthis ken ik niet, althans ik heb het nooit gebruikt. Hoe kan ik ACPI settings in de bios aan kunnen passen. Dat is momenteel de makkelijkste denk ik.

DM 800-Gemini 5

Rotor 45-30 draaibaar

• 2 weken later...
Geplaatst:

Kan zijn dat ie door de Bluetooth in standje bij blijft staan. Is een Lan verbinding. Knippert de blauwe led of blijft die branden van de Bluetooth.

Andere tip, achterkant aan/uit schakelaar is niet nodig.... gewoon de knop waarmee je je pc aanzet aan de voorzijdde een seconde of 5 indrukken en dan gaat ie ook uit.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen