Gast Geplaatst: 2 oktober 2005 Geplaatst: 2 oktober 2005 Als Griekofiel kijk ik regelmatig naar de (FTA) Griekse tv-zenders. Per 1 oktober zijn er nogal wat wijzigingen opgetreden. De FTA zenders hebben allemaal de 12188V (HB)verlaten. Enkele hebben andere frequenties gekregen, eveneens op de Hotbird. Dus tot zover geen probleem. Echter, enkele zijn naar de Hellas 2 op 39 gr oost verhuisd. Wie heeft ervaring met het ontvangen in Nederland van deze satelliet? welke diameter heb ik (minimaal)nodig? Is het uberhaupt wel mogelijk? Ik ontvang nu Astra1 én Hotbird op één (68cm)schotel. http://members.home.nl/wageral/02.JPG Lijkt me duidelijk dat de Hellas2 hier niet meer bij kan. Dus: tweede schotel. Maar .........hoe groot minimaal? Wie heeft er tips? Groet. Ger
Gast Thijzel Geplaatst: 2 oktober 2005 Geplaatst: 2 oktober 2005 Citaat: Wie heeft ervaring met het ontvangen in Nederland van deze satelliet? welke diameter heb ik (minimaal)nodig? Is het uberhaupt wel mogelijk? De schotel afmeting staat in de schotel database. Welke zenders wil je graag zien zal eens voor je kijken wat het signaal is. Ik heb net even de schotel naar Hellas 2 gedraait en bij bijna alle zendes komt het signaal op een 78CM schotel ruim rond de 80% binnen.
Gast Geplaatst: 2 oktober 2005 Geplaatst: 2 oktober 2005 Da's snel....... Ik zoek voornamelijk de volgende zenders op Hellas2: Op 12524V: Tele-Asty, Kanali Voulis, Holidays in Greece, Sat-Lux, TV-Magic, Channel 10, Cyprus-sat. Deze zenders zaten voordien (tot 1 oktober j.l.) op de HB. Groet, Ger
Gast Thijzel Geplaatst: 2 oktober 2005 Geplaatst: 2 oktober 2005 Citaat: Ik zoek voornamelijk de volgende zenders op Hellas2: Op 12524V: Tele-Asty, Kanali Voulis, Holidays in Greece, Sat-Lux, TV-Magic, Channel 10, Cyprus-sat. Deze zenders zaten voordien (tot 1 oktober j.l.) op de HB. Die komen hier met 88% signaal sterkte binnen. Kanali Voulis staat in mijn zender lijst als Kanali 10. Zijn allemaal aan de zender informatie te zien FTA. Op KingOfSat staat een overzicht van wat er verder te vinden is op Hellas 2.
Gast Geplaatst: 2 oktober 2005 Geplaatst: 2 oktober 2005 Thijzel, bedankt, wat een service! Het zal niet lukken op m'n huidige schotel (Astra1 en HB) dus zal er een schoteltje bijmoeten. Goed te weten dat het signaal hier in NL goed is te ontvangen. Groet, Ger
Frans B Geplaatst: 3 oktober 2005 Geplaatst: 3 oktober 2005 Je kan sinds een korte tijd ook live streaming kijken van www.cretetv.gr Misschien heb je hier wat aan. System Administrator (niet van deze site)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen