Ga naar inhoud


Nederlandse versie DBOX2 image


Gast ldeboer

Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen aan een Nederlandse versie DBOX2 image.

Ik heb er een Duitse op zitten en daar staat alleen Duitse kabelnetten op.

Hij kan wel traponders vinden maar geen zenders.

Of kan ik het op een andere mannier doen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik weet niet of je op de hoogte bent maar het oude via systeem is/wordt uitgeschakeld in de aankomende dagen.

Ik weet niet in welke plaats je de dbox 2 wilt gaan gebruiken maar veel kijk plezier zul je niet (lang meer) hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben (nog) een complete n00b op dit gebied, zenders hier van me Sagem DBOX2 met Enigma ook reeds op zwart. Moet ie dan opnieuw installed worden of voldoet vervanging van een aantal bestanden ???

 

BVD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ben (nog) een complete n00b op dit gebied, zenders hier van me Sagem DBOX2 met Enigma ook reeds op zwart. Moet ie dan opnieuw installed worden of voldoet vervanging van een aantal bestanden ???

BVD


Helaas dat was het einde, voorlopig.........misschien in de toekomst komt er nog licht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
in neutrino moet je een goede cables.xml en scan.conf hebben heb er zelf 1 gemaakt. in enigma is een goede cables.xml genoeg.


Heb je voor mij een goede scan.conf voor de Nederlandse kabel? Bij de tuxbox images zit standaard een scan.conf voor Duitse kabel, maar ik heb geen idee of die juist is. De cables.xml heb ik al uit het vaste topic daarover gedownload.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...