Ga naar inhoud

cardpro multiprogrammer voor linux server intern icm newcamd hoe

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Re: cardpro multiprogrammer voor linux server intern icm NEWCAMD hoe

Newcamd, daar gaat dit draadje over. Nu kom je ineens met gbox. Maar goed met cs2gbox kun je gewoon naar newcs connecten. Heb je het beste van beide.

Newcs gebruikt het newcamd protocol. Je kunt dus met newcamd, mgcamd, CCcam, evocamd en met gbox en cs2gbox naar newcs connecten.

Dreambox DM500HD met 1 TB externe hardeschijf en een DM600 met 120GB harde schijf op een wavefrontier met astra 1,2 en 3.

Geplaatst:

IDEM

zou men kunnen schrijven als reactie.

het gaat om de cardpro multiprogrammer, die enkel per windows addon software in een bepaalde modus gezet kan worden

als je die aan een linux pc hangt, hoe moet je dan van ene modus naar andere modus schakelen die voor de cardserver bruikbaar is?

(ik heb hem zelf ook overigens)

en volgens mij heeft bertwasbeer genoeg info hoe je dat zou kunnen regelen

de emu is daarbij volledig irrelevant, heren

The Beat Is Rhythm

Club des Belugas

Geplaatst:

Ik heb hier 5 van die cardpro`s. Ik heb er 4 aan de linux bak gehangen zonder eerst aan een windows bak te hangen om ze in phoenix mode te zetten. Nu kan het natuurlijk toeval zijn dat ze alle 4 in phoenix stonden maar volgens mij doet de emu dit automatisch. Met mijn eerste heb ik het wel gedaan, eerst in phoenix mode gezet via windows, maar zoals gezegd de andere 4 niet.

patje

Dreambox DM500HD met 1 TB externe hardeschijf en een DM600 met 120GB harde schijf op een wavefrontier met astra 1,2 en 3.

Geplaatst:
Citaat:
dat kan toeval zijn, maar wel opvallend met 5 cardpro's aan je linux bak

dan heb je meer recht van spreken...

sorry
Sorry is niet nodig, het viel mij alleen op. Is het nou nodig om ze eerst aan windows te hangen of niet? Zoals gezegd bij de eerste heb ik het gedaan maar betwijfel of dit nut heeft gehad. Bij de andere heb ik het immers niet gedaan.

We zijn hier tenslotte om van elkaar te leren toch, patje.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen