Gast Geplaatst: 28 april 2002 Geplaatst: 28 april 2002 Ik doe iets fout maar ik weet niet waar en wat. Ik heb mijn nokia9500 allcam van een nieuwe freq-lijst voorzien en mijn funcard van nieuwe keys. Ik krijg canal+ dutch alle kanalen te zien maar van bijv. canal+ france of canal+ polen niet meer te zien ook geen kiosque en dergelijke. Ik probeer ook cinenova te pakken te krijgen maar dat is me ook nog niet gelukt. Wie kan mij helpen met dit? Satsyl.
Gast Geplaatst: 28 april 2002 Geplaatst: 28 april 2002 kijk even of de diseqc instellingen goed staan ,ik denk dat hier de fout zit en anders even deze zenders nieuw inlezen succes ceasar.
Gast Geplaatst: 29 april 2002 Geplaatst: 29 april 2002 Alvast bedankt voor je reply. Ik heb gekeken maar volgens mijn staan ze goed. Krijg jij wel cinenov* te pakken? Satsyl.
Gast Geplaatst: 29 april 2002 Geplaatst: 29 april 2002 cinenov* zul je nooit ontvangen met je nokia maar de andere zenders die je aangeeft moet wel lukken tenminste bij mij wel welke firmware gebruik je ik heb noonemanit dit werkt super groetjes ceasar.
Aanbevolen berichten