Gast Geplaatst: 1 mei 2002 Geplaatst: 1 mei 2002 hallo, ik ga voor de eerste keer humbox gebruiken maar mijn vraag is nu nl. Is dit gewoon de settingslijst in mijn hummy laden en klaar is kees of gaat dat mijn huidige satellietposities die nu in mijn hummy geprogrammeerd zijn totaal veranderen zodat ik ze allemaal opnieuw mag gaan zoeken. in het programma zelf staan al die getallen op nul ( Diseqc 1.0 / Motor / Diseqc command ) moet ik dit veranderen of niet Alvast bedankt
Gast Geplaatst: 1 mei 2002 Geplaatst: 1 mei 2002 je moet de juiste settinglijst downloaden. Bv als je een schotel hebt met hotbird en astra download je deze settinglijst. Je kunt de lijst nog eventueel bewerken met Humbox en vervolgens met het programma Humax Control Center laden in je Humax. Je oude setting wordt dan overschreven. De instellingen van je nieuwe settinglijst, van de diseqc etc, moeten natuurlijk wel overeenkomen met de opstelling van je schotelantenne. suc6 Bob
Gast Geplaatst: 1 mei 2002 Geplaatst: 1 mei 2002 Het is niet onverstandig om eerst je huidige settinglijst uit je decoder te downloaden. Als er iets mis gaat kun je deze terugzetten!
Gast Geplaatst: 1 mei 2002 Geplaatst: 1 mei 2002 Als ik dit programma gebruik en ik verander iets aan de setting krijg ik bij het bewaren van de setting steeds een error list index out of bounds (17) iemand bekend hiermee
Gast Geplaatst: 1 mei 2002 Geplaatst: 1 mei 2002 Alvast bedankt voor de antwoorden, mischien is het dan beter om een nieuwe settingslijst in te laden waarbij alles op 0 ( diseqc en satpositie )staat en aan de hand van die lijst je satellieten te programmeren?
Gast Geplaatst: 11 mei 2002 Geplaatst: 11 mei 2002 Ben toevallig in een bijzonder goede bui. Settinglijsten zijn een voorkeur vd maker dus ook van de posities waar hij/zij een bepaalde satelliet wil hebben staan! Het beste is dus te kiezen voor een settinglijst die het meest overeenkomt met jouw eigen voorkeur. Ik gebruik die van Pet123 waar ik de Astra en Hotbird wissel van plaats 2 en 1. Verder blijf ik bij zijn lijst en hoef dus geen andere aanpassingen te doen. Je kan natuurlijk ook met Setedit je lnb lijst apart veilig stellen en deze in je nieuwe settinglijst laden. Dan heb je altijd je eigen voorkeur. Avensis
Aanbevolen berichten