martwout Geplaatst: 1 december 2005 Geplaatst: 1 december 2005 Als de zenders dit steeds meer gaan toepassen, dan heb je straks niets meer aan de dvd-recorder in de vorm waarvoor de mensen het steeds meer gaan gebruiken: als opvolger van de VHS. Want je kan dan niet meer opnemen. Dat vertellen ze ook niet in de artikelen rond deze apparaten.
Jan Ambers Geplaatst: 8 december 2005 Geplaatst: 8 december 2005 Hoe gedraagt zich de flips DVDR-3300H en loont een DVDR-725H die disikmanager heeft, de meerprijs? Kan je nu frame per frame editen en zo perfekt reclame wegfilteren?
martwout Geplaatst: 23 december 2005 Geplaatst: 23 december 2005 Citaat: Ja dan stuurt de zender Macrovision signalen mee. Sky doet dat, Premiere ook geloof ik, en ik hoorde dat de kabel providers er ook mee bezig waren. Gebeurt dit ook bij de gangbare TV-kanalen op de kabel? Dan doel ik op de Ned analoge zenders, Een en Canvas, Ard,etc. En zo ja, wanneer vooral?
Fridge Geplaatst: 23 december 2005 Geplaatst: 23 december 2005 Citaat: Gebeurt dit ook bij de gangbare TV-kanalen op de kabel? Dan doel ik op de Ned analoge zenders, Een en Canvas, Ard,etc. En zo ja, wanneer vooral? Nee (nog) niet, ik kan met mijn lite-on 5045 gewoon alles opnemen, Versatel live voetbal doet het bijvoorbeeld weer wel maar niet via het schotel kanaal, alleen als je via internet (m.b.v. digitale decoder) kijkt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen