gerrit B Geplaatst: 4 oktober 2005 Geplaatst: 4 oktober 2005 Ik dacht dat ik hier ergens gelezen had dat met de gewijzigde kosten structuur een naams of adreswijziging gratis zou zijn. Echter als ik e.e.a in vul op kaartwissel dan wordt mij wel 19,95 berekend voor het wijzigen. Heb ik dat nu verkeerd gelezen of klopt dit niet? suc6 Gerrit B zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Murdock Geplaatst: 4 oktober 2005 Geplaatst: 4 oktober 2005 Als je al een set-top-box hebt is de adreswijziging gratis, niet als je die nog moet aanschaffen... Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
gerrit B Geplaatst: 4 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2005 ja dat krijg ik ook anders kost het 18 euro, maar als je een abonnement neemt dan is het gratis. Maar als ik de naam wil wijzigen dan kost dat geintje effe bijna 20 euro. Dus dan maar gewoon op de oude naam laten staan en alleen het adres wijzigen, of heeft dat nadelige consequenties? suc6 gerrit B zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen