Gast Geplaatst: 6 november 2005 Geplaatst: 6 november 2005 Komt omdat er maar 2 tuners in het apparaat zitten. Blijkbaar kan hij wel 3 streams decoderen, maar die moeten op de zelfde frequentie zitten als een van de 2 opgenomen zenders. En tsja, d'r worden 5 frequenties gebruikt, dus je kan nooit alle zenders kijken als je 2 programma's aan het opnemen bent.
Gast Geplaatst: 7 november 2005 Geplaatst: 7 november 2005 Dat klinkt allemaal behoorlijk beroerd. Terug in doos ook deze Topfield?
Sigma Geplaatst: 7 november 2005 Geplaatst: 7 november 2005 ligt dus niet aan de Topfield maar hoe de zenders worden uitgezonden ben ook benieuwd welke loader er in zit Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Gast Geplaatst: 7 november 2005 Geplaatst: 7 november 2005 de Loader versie bij mijn is v5.2.77 software tf-nptk 1.32 hardware v 1.10 laatste update 8 aug 2005. Het gaat om de topfield tf5300k. En als ik hem niet terug stuur maak ik hem nog wel eens open voor wat foto.s Wat me nog meer op valt bij de topfield .to.v. de samsung. Is dat als je schakeld de info balk onderin. Bij de samsung laat hij het programma wat actueel is en het volgende programma zien. Bij de topfield laat hij het actueele programma zien, en de titel of verdere info. TEvens heb ik een daytek dvd speler welke reageerd op de a.b. van de topfield. das lache. als ik de play toets in druk van de topfield gaat de lade van de dvd open enz. Ik denk dus dat de samsung gebruiksers vriendelijker is. Maar dat de topfield meer mogelijkhden heeft.
Sigma Geplaatst: 7 november 2005 Geplaatst: 7 november 2005 Oké bedankt ik was benieuwd of het soms een aangepaste versie van de TF5000PVRt was maar kan bij topfield hier niets over vinden Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Gast Geplaatst: 9 november 2005 Geplaatst: 9 november 2005 Citaat: [...] ik was benieuwd of het soms een aangepaste versie van de TF5000PVRt was maar kan bij topfield hier niets over vinden Bij topfield.nl is ie te vinden onder het kopje 'Receivers for Digitenne'.
Sigma Geplaatst: 9 november 2005 Geplaatst: 9 november 2005 ja dat weet ik ook wel maar als je goed gelezen had hier ..... dat was niet de vraag Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Gast Geplaatst: 10 november 2005 Geplaatst: 10 november 2005 Citaat: ja dat weet ik ook wel maar als je goed gelezen had hier ..... dat was niet de vraag Sorry Bij mij staat v5.2.77 bij 'Device versie' Bij 'Loader versie' staat C4.08 Software en hardware hetzelfde als bij Edouard
Sigma Geplaatst: 10 november 2005 Geplaatst: 10 november 2005 Oke bedankt maar bij Topfield in Korea kan ik dus niets vinden dus is deze echt alleen voor de nederlandse markt en dan betwijfel ik of er een USB op te zetten is Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Gast Geplaatst: 13 november 2005 Geplaatst: 13 november 2005 Hoeveel scart aansluitingen zitten er op beide toestellen of zit er maar 1 op. En is het mogelijk om via scart op te nemen op harddisk? Helaas is de video overleden en om een DVD recorder er bij te zetten vindt ik ook wat omdat we reeds een DVD speler hebben en SACD speler. En 3 van die apparaten op elkaar staat wel een beetje overdreven daarom overwegen we om DVB-T met recorder aan te schaffen.
Gast Geplaatst: 13 november 2005 Geplaatst: 13 november 2005 Ik ben er ook wel benieuwd na of dat dat ken. Ben er nog niet uit, kan het ook niet vinden in de gebruiksaanwijzing. Had wel gehoopt dat het kon.
Gast Geplaatst: 22 november 2005 Geplaatst: 22 november 2005 Citaat: Volgens mij is het de 5300 K en en bezit geen usb volgens mij Volgens mij staat tie op de site van topfield als TF5300d, of is dit een andere? Verkoopadviesprijs: 679,-
Gast Geplaatst: 22 november 2005 Geplaatst: 22 november 2005 DIT lijkt me trouwens een prachtige oplossing voor mensen met Digitenne en een schotel. Zal wel weer niet in ons land te krijgen zijn...
Rayman Geplaatst: 22 november 2005 Geplaatst: 22 november 2005 Lijkt mij in ieder geval geweldig!!! Maar ik denk dat je gelijk hebt, we zullen dit wel niet kunnen kopen......
Gast Geplaatst: 8 december 2005 Geplaatst: 8 december 2005 Even naar Frankrijk mailen..... Kijk hier voor de specs >> http://www.transplanet.fr/boutiQUE/info_satellite.asp?num=6224 Dit kan een handelaar in Nederland toch ook bestellen??? Super combi. Zit nu met twee tuners te klooien.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen