Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

klopt het dat HD al een tijdje niet meer in dolby digital uitzend of is er weer eens wat mis met mijn ontvanger?

• 4 weken later...

Geplaatst:

Zenden alleen in DD uit als er ook echt wat in DD is uit te zenden. Er is 1 van hun leaders die af en toe in DD is. Dan slaan plots even al je lampen aan op je versterker. 15 sec later is het dan weer over.

Geplaatst:

nou hier echt nooit meer eerst elke uitzending zowat

op astra 1 en astra 3 dus echt nooit meer

alleen bij test uitzending van canal + frankrijk en bij cmore hd op de thor

Geplaatst:

op astra 3a heb ik nu hd 1 en hd2/hd5 beide in dolby digital 2.0

Geplaatst:

dan heeft u toch een kaartje voor HD1, normaal is het gecodeerd op dit uur ? wat vindt u van de programma's op HD1 ?

Bijoux

Geplaatst:

eerst zonden ze nog mooie concerten uit maar tegen woordig alleen maar rommel.

hoop classiek maar de concerten die ze gebruiken ik hun promos heb ik nog nooit gezien. en ze herhalen alles tot in den treure toen

abbsolluut geen abbonnement opnemen zou k aan raden.

Geplaatst:

Heb sinds kort een echte HD-1 kaart gekregen. Tot m'n stomme verbazing zag ik net dat ze niet meer continue in 1920*1088 uitzenden, maar op somminge momenten terugvallen naar 1440*1080. Ze beginnen dus al op de resolutie te beknibbelen. Ook op dit moment. TMF-Cafe in lagere resolutie.

Geplaatst:

Hoi

Nee hoor vaak blijft van de 1920 maar 1400 over is normaal.

Waar het mee te maken heeft weet ik niet maar het is afhankelijk van het materiaal wat ze uitzenden.

Rob

Geplaatst:

Dus jij ziet ook dat de resolutie niet altijd 1920 is bij ze? Want ik heb vandaag met ze zitten e-mailen en ze houden vol dat echt alles dat de deur uitgaat 1920*1080 is.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen