Gast Geplaatst: 2 juli 2000 Geplaatst: 2 juli 2000 hallo pippo,<BR>ik heb maar de eerste 2 vragen gesteld maar er is iemand anders in mijn naam aan het schrijven. ik vraag alleen maar wat een digibox is.<BR>preker79@hotmail.com<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 3 juli 2000 Geplaatst: 3 juli 2000 Een digibox is een digitale satelliet ontvanger<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 3 juli 2000 Geplaatst: 3 juli 2000 Een digibox is een digitale satelliet ontvanger<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 3 juli 2000 Geplaatst: 3 juli 2000 hoi pippo,<BR>Ik heb een nokia 9800 met seca 1.03cammodule en piccard twostone en polyesterschotel 1.30 met motor en kabelaansluiting. zou ik nu canal + vlaanderen kunnen zien?.<P>groetjes.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 4 juli 2000 Geplaatst: 4 juli 2000 Misschien als je de zaak heel hard in de kabelaansluiting knalt misschien.. Nee sorry geintje , C+ vl is alleen via de kabel met een kabelontvanger(Irdeto) te zien<P>------------------<BR>Edited by Tech
Gast Geplaatst: 5 juli 2000 Geplaatst: 5 juli 2000 irdeto ???<BR>dacht dat het seca was<BR>groetjes<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 8 juli 2000 Geplaatst: 8 juli 2000 hi,<BR>canal+ vlaanderen ontvang je op 2 manieren op de kabel.<BR>via een decoder cable crypt (welliswaar in irdeto gecodeerd)ontvang je canal+grijs en canal+ blauw en hallmark.<BR>via een decoder en kaart hier dus seca ontvang je het canal digitaal aanbod waar je momenteel 16 zenders ontvangt.canal+zendt dus uit in seca (geadreseerde decoders) en in seca geadreseerde kaarten.het gaat hier NIET om simulcrypt maar om verschillende frequentie's.beeld is analoog gecodeerd via cable crypt.<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://members.xoom.com/digital_sat
Gast Geplaatst: 10 juli 2000 Geplaatst: 10 juli 2000 hi ,<BR>dus hoe ik heb verstaan kan ik met mijn nokia 9800 canal + vl niet ontvangen. nu is mijn volgende vraag wat voor toestel moet ik kopen om zowel schotel en kabel te kijken waar mijn seca cammodule in past?.<BR>bedankt voor antwoord.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 13 november 2000 Geplaatst: 13 november 2000 misschien is links of rechts wel een decoder te vinden, ik zoek er trouwens ook wel eentje<P>suc6<P>satgoofy@hotmail.com<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 14 november 2000 Geplaatst: 14 november 2000 Canaal digitaal cable is inderdaad te ontvangen via een seca-decoder voor kabel.<BR>Vraag me niet waar je die kan halen,geef mij liever het antwoord :-)).Zeker is dat men de seca-kaart voor de schotel ook in een digitale kabeldecoder kan steken.Als de keys juist zijn werkt hij voor beide systemen.Dus zelfde kaart is goed voor kabel en schotel.Zie wel dat provider 0014 en keys voor de betreffende maand aanwezig zijn.Ik test samen met mensen die een decoder hebben omdat ze een abonnement hebben,maar eigenlijk ben ik ook op zoek naar mensen die weten waar de philips decoder los te koop is.<BR>Bij kabel moet je wel de frequentie een ID kunnen opgeven.<BR>De groeten,Jacko<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten