Ga naar inhoud

Help! Driver gezocht v/d iiyama prolite E431S

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dag mensen, vanmiddag (6 oktober `05) een nieuw ftf-scherm gekocht, alleen het vreemde is Iiyama levert er geen drivers bij confused.gif

Hij staat nu op "plug en play" ook tussen de iiyama drivers van Windows xp daar zit hij niet tussen.

Ik zit me een ongeluk te zoeken op diverse site`s via Google en kom er niet uit.

Wie van jullie heeft toevallig de driver van de "Iiyama Prolite E431s"? Of kan mij door verwijzen naar een site waarvan ik hem af kan plukken?

Alvast bedankt voor jullie moeite, ga even verder met zoeken.

Gr, pribo. crazy.gif

Met vriendelijke groet, Leo.

Geplaatst:

klik gewoon op de NL site klik op service vul je type nummer en en daar is hij.

GR rockon.gif

Geplaatst:

Dag aart44, dit probeer ik al een tijdje maar ik kom niet op hun site confused.gif er zal wel een probleem bij @home wezen ofzo. Ik kom er gewoon niet op!!

Gr, pribo. crazy.gif

Geplaatst:

hij staat op plug en play, maar er zijn toch wel drivers voor dit scherm.

Vind het vreemd dat ze er geen drivers bij leveren.

gr, pribo

Geplaatst:

aart44 bedankt, ik heb de driver nog niet.

Ik denk toch echt dat er een probleem is met de verbinding van @home. Ik krijg wel verbinding met de site maar dat duurt superlang, zeker 10-minuten en al ik die driver wil downloaden dat duurt (schrik niet) 45-minuten. Dus ik gok toch op een storing. Er zijn meer sites waar ik niet opkom op dit ogenblik.

Sat4all geeft geen problemen.

Zal het straks of vanavond nog eens proberen, ik word gek hier. mad.gif

pribo

Geplaatst:

Ach hij werkt gewoon met plug en play gewoon wachten op betere tijden moet een internet probleem zijn, bij mij geen probleem om op de site te komen.

GR rockon.gif

Geplaatst:

Ik hoef nog niet naar bed dus we hebben nog alle tijd, maar tof dat je even geholpen hebt. xyxthumbs.gif

977415-973091-smiley-15790.png

Geplaatst:

Thanks, zit erin!! xyxthumbs.gif

Net @home gebeld ivm de slechte verbinding, verbreken ze de telefoonverbinding!! Ik kom zelfs niet eens op hun site, maar dankzij sat4all en hun leden heb ik mijn driver. xyxthumbs.gif

Geplaatst:

Perfect beeld en tot nu toe nog geen enkele dode pixel, ik heb hem nu iets langer als 24-uur en zolang staat hij ook al aan.

En wat een verschil met een CRT-monitor hij is echt superscherp. laugh.gif

Heren mag ik jullie nogmaals bedanken. xyxthumbs.gif

Mag opslot!!

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.