the matrix Geplaatst: 8 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 8 oktober 2005 @ M_Z Hehe eindelijk een antwoord waar ik verder mee kan , had de moed al bijna opgegeven ,en dan is mijn volgende vraag wel duidelijk , Heb jij toevallig voor de 6063 nog wat liggen?? Greetings The Matrix
M_Z Geplaatst: 23 oktober 2005 Geplaatst: 23 oktober 2005 The Matrix is geholpen, zijn ontvanger was echt defect en de hoofdprint is compleet vervangen aangezien reparatie buiten garantie te duur is. Ik had toevallig nog een nieuw printje liggen. Citaat: Ik heb even tussendoor de 3 eenvoudige connectors en de 400 schroefverbindingen omgezet. Resultaat--> PERFECT 6073 Receivertje draait weer als vanouds. Hartelijk bedankt voor je electronische hardware hulp. M_Z
the matrix Geplaatst: 23 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 23 oktober 2005 Dit is idd zeer prettig opgelost door M_Z en ik wil hem voor de geleverde hardware en support en prettige email wisseling nogmaals hartelijk bedanken. The Matrix Greetings The Matrix
invito Geplaatst: 15 mei 2006 Geplaatst: 15 mei 2006 hallo ik denk dat ik het zelfde probleem heb als de persoon hier boven ik kom naamelijk wel in het menu en de software zit er op maar als ik menu technische instellingen selecteer dan geeft die aan dat er geensignaal sterkte ! kan iemand mij aub helpen ?????????? pleaaaaaase!
invito Geplaatst: 15 mei 2006 Geplaatst: 15 mei 2006 kun je mij ook helpen hiermee lees mijn probleem aub! bvd
chrisch Geplaatst: 15 mei 2006 Geplaatst: 15 mei 2006 Invito, dit is niet hetzelfde probleem als the matrix had. Ik adviseer je om een nieuw topic te maken! mvg, Chris Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
invito Geplaatst: 16 mei 2006 Geplaatst: 16 mei 2006 ik heb de software al op de decoder geplaatst met een oslink menu zit er al in ik kom in het menu enb alles maar geeft aan dat er geen singaal ontvangst is terwijl als ik een ander decoder aan de zelfde cbel aansluit dat er genoeg singaal is zeker over de 80% maar verder dan dat kom ik niet help mij MZ AUB BVD
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen