dommelke Geplaatst: 8 oktober 2005 Geplaatst: 8 oktober 2005 ik heb een oude tv met alleen een coax aansluiting op de achterzijde en nu wil ik mijn sat ontvanger ( TF5000ci ) daar op aansluiten, kan dat ? en hoe zou ik het dan moeten doen ? thx Topfield 5000ci / @sat9200 / Maxdigitaal 225s - triax88cm - Astra1/Astra2/Hotbird/Sirius - Magic inside @sat - UCAS3.0 - Xcam - T rex cam - Diablo
Gast Geplaatst: 8 oktober 2005 Geplaatst: 8 oktober 2005 Ik neem an dat ook een Topfield een antenne uitgang heeft, zoals een videorecorder. Deze verbinden met de antenne ingang van de TV. Topfield aanzetten en op de tv zenderzoeken. Wellicht staat in de handleiding van de Topfield welk kanaal je moet hebben, anders alles afspeuren.
Gast Geplaatst: 8 oktober 2005 Geplaatst: 8 oktober 2005 het enenige dat je volgens mij kan doen is een omvormer scart naar coax aansluiting kopen
Wielleke. Geplaatst: 8 oktober 2005 Geplaatst: 8 oktober 2005 Citaat: het enenige dat je volgens mij kan doen is een omvormer scart naar coax aansluiting kopen Daar zijn app. voor in de handel, 'n z.g. modulator. hobby gr. Wiel. Door kennis delen, wordt men wijzer. Dreamb720-Gibertini-125-MTI AP82-XT2N twin FTE DiMo 120+ Diseqc mot. Philips HD ontvanger twin Duo lnb Triax 80 cm Kathrein . Signaalmeter en Inp.reflectometer
wgfkas Geplaatst: 8 oktober 2005 Geplaatst: 8 oktober 2005 De topfield 5000 ci heeft zowel een coax als scart uitgang
marc74 Geplaatst: 8 oktober 2005 Geplaatst: 8 oktober 2005 Je kan bij de topfield linksonder op de ab op uhf drukken. Dan zie gelijk op welke rf uitgangskanaal hij staat. En natuurlijk een antennekabel er tussen. Die zoek je gewoon op tv op en klaar. Bij de topfield 5000 heb je geen modulator nodig. Marc
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen