alfred de witt Geplaatst: 9 oktober 2005 Geplaatst: 9 oktober 2005 Gisteren een moteck sg2100a geinstalleerd met 80cm schotel en nextvision 8050 ci ontvanger. tegelvoet, waterpas zetten en sirius zoeken in 15 min. gedaan. In de ontvanger de coordinaten in usals ingevuld. Vervolgens naar hotbird sturen, echter de schotel gaat rechtsom ! ipv linksom. Handmatig gestuurd ok. Maar terug naar 0 punt en opnieuw hotbird / astra weer rechtsom ipv linksom. ik begrijp dit niet en ben er nog niet uit. gebruiksaanwijzing van de ontvanger is vaag. Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55"
schimpie Geplaatst: 9 oktober 2005 Geplaatst: 9 oktober 2005 Misschien een hele domme opmerking, maar ik plaats hem toch omdat het soms simpel kan zijn. HH-Stab motor met staaf naar boven, Moteck SG-2100A met staaf naar beneden. ---- Schimpie ---- IPTV CanalPlus + DVB-S FTA Triax 80 cm Multifeed 13 - 19,2 - 23,5 - 28 [VU+ Zero 4K UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 43" QLED 4K TV [Zgemma H9S UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 37" HD TV
alfred de witt Geplaatst: 9 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 9 oktober 2005 klopt, en vandaar dat ik ook even het spoor kwijt ben, de stab omhoog de moteck omlaag. Ik heb eerder een toppie 4000 met stab neergezet en dat werkte allemaal binnen een uur. Nu met de moteck blijf ik maar klooien met rechtsom draaien. Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55"
DeBeek Geplaatst: 9 oktober 2005 Geplaatst: 9 oktober 2005 Heb je je lengte en breedtegraad wel goed om in de tuner gezet ???
alfred de witt Geplaatst: 9 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 9 oktober 2005 ja, staat er goed in. Als ik hem op de hand beweeg naar oost en west draait hij wel goed. ik denk dat het met de settings van de ontvanger te maken heeft want met een topfield 5000ci gaat alles goed. het zit hem in de nextvision. Dit topic kan gesloten worden. Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55"
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen