Gast Geplaatst: 9 oktober 2005 Geplaatst: 9 oktober 2005 Kan ik op mijn PC een S-ATA DVD brander inbouwen war nu een IDE dvd speler plaats inneemt? Zo niet, wat moet ik dan veranderen of aanpassen? Groetjes, Cucu
MagicOnline Geplaatst: 9 oktober 2005 Geplaatst: 9 oktober 2005 Als je een moederbord hebt met een vrije s-ata poort moet dan kunnen CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Gast Geplaatst: 9 oktober 2005 Geplaatst: 9 oktober 2005 Hoe kom ik daar achter? Kan ik mischien dat zien via een speciale menu?
MagicOnline Geplaatst: 9 oktober 2005 Geplaatst: 9 oktober 2005 wat is het merk en type van je moederbord? CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Gast Geplaatst: 9 oktober 2005 Geplaatst: 9 oktober 2005 Ik heb een Medion PC 2,0 GHz 400 mhz front side bus 512 kb second level cache en motherbord met 3 pci-sleuven. Het enige dat heb kunnen vinden van het moederbord zijn deze gegevens: ACPI\PNPOCO2\1.
Ome Merde Geplaatst: 10 oktober 2005 Geplaatst: 10 oktober 2005 als je onderstaande kabel kwijt kan op je mainboard, dan kan dat. merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 10 oktober 2005 Geplaatst: 10 oktober 2005 Kan me niet voorstellen dat de pc die je noemt al SATA heeft. De Medion 1.8mhz 400mhz fsb die ik ken( waarschijnlijk modelletje ervoor ) had nog geen eens DDR geheugen. Als je een IDE DVD-brander neemt weet je in ieder geval zeker dat het werkt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen