Ga naar inhoud


Welke decoder voor TV-Home?


Gast

Aanbevolen berichten

Om te gaan genieten van digitale teveliesie van TV Home (Essent) heb ik de keuze uit 3 decoders: Samsung DCB-9401R, Panasonic TU-DC40RD en Nokia Mediamaster 119C MK2.

Nou zien ik door de welbekende bomen het zeer bekende bos niet meer. Wat zijn jullie bevindingen met bovenstaande modellen en waarom is bv. de Panasonic 50 pleuri duurder dan de Nokio en de Zamzung? Ik wacht jullie reacties met spanning af!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je inderdaad nog de keuze uit die drie hebt, dan heeft je handelaar blijkbaar nog wat staan. Alleen de Samsung wordt nog gefabriceerd, de beide anderen zijn uit productie. Nokia is zelfs helemaal uit de digitale TV toestanden gestapt. Ik heb een Samsung, en die bevalt redelijk goed. De Panasonic heeft geen favorieten lijsten, en dat vind ik erg onhandig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Benook on het bezit van een Samsung. Maar als je nog beter wilt zou ik voor een dreambox 500 gaan meer mogelijkheden o.a. netwerkaansluiting. Is wel wat duurder maar dan heb je ook wat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Benook on het bezit van een Samsung. Maar als je nog beter wilt zou ik voor een dreambox 500 gaan meer mogelijkheden o.a. netwerkaansluiting. Is wel wat duurder maar dan heb je ook wat.


Voor zover ik weet gaat een irdeto2 tvhome kaart (de enige optie op dit moment) niet werken in een 500-c.

DB500s met gemini, enorm ruk uitgerichtte 100cm triax op een moteck motortje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...