MIMTRAM Geplaatst: 10 oktober 2005 Geplaatst: 10 oktober 2005 dag allemaal:bij het starten van mijn pc krijg ik dit windows kan niet worden gestart omdat het volgende bestand is beschadigd of niet kan gevonden worden;<windows-hoofdmap>\system32\hal.dll. installer het boven gemelde bestand opnieuw. nu waneer ik deoriginele cd(recovery cd )in zet en op F8 druk dan moet hij rechtstreeks van uit de cd starten,maar dat doet hij niet enkel de bovengemelde tekst krijg ik te zien, ziet iemand iets dat ik kan uitvoeren?
Nesclan Geplaatst: 10 oktober 2005 Geplaatst: 10 oktober 2005 Misschien heb je hier iets aan? http://www.kellys-korner-xp.com/xp_haldll_missing.htm Worden een paar opties aangedragen. Gr, Daniel *Dreambox 7020S (Iolite en gemini) -Stab HH120-1 mtr Gibertini -MM 1.02-Conax cam-[color:"red"]onbruikbare[/color] M-II kaart-seasonII -Mastercrd2* Hauppauge Nova CI met Progdvb +Yankse
moesie Geplaatst: 10 oktober 2005 Geplaatst: 10 oktober 2005 controleer in de bios of het opstarten van de computer de cd of dvd op de eerste plaats zit daarna de flopydisken daarna de hardeschijf.
MIMTRAM Geplaatst: 11 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 11 oktober 2005 dag allen ik heb voor de zoveelste maal de resetprosedure uitgevoerd (volgens de instrukties van siemens) de recovery cds opgezet en hij is beginnen te formateren en de nieuwe soft opgezet,en nu is hij zo als de ouwe,dank aan alle die hulp geboden hebben. dus mr de moderator er mag een slotje op.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen