Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,<P>Ik heb dit forum zojuist ontdekt en het is precies waar ik naar op zoek was.<P>Ik ben zeer regelmatig opzoek naar live feeds en richt mij voornamelijk op de Telecom Sat op 8 West.<P>Je heb een waslijst aan feeds die daar binnenkomen. <BR>Er is inderdaad zeer regelmatig voetbal van de onze telecompetie, hoewel niet altijd ongecodeerd.<P>Daarnaast vindt je er ook regelmatig feeds voor de Franse, Zwitserse,Spaanse Televisie, dit zijn voornamelijk sport programma's. Maar zo heb ik er ook regelmatig nederlandse feeds gezien zo als toen bij de Volendam ramp.<BR>De volgende nederlandse zenders heb ik in de afgelopen 6 maanden gezien. RTL4 en 5,TV2, SBS6 en soms ook lokale TV zenders, wanneer er een verkiezing in die regio plaats vind.<P>Ik zal dit forum vanaf vandaag zeer regelmatig bezoeken.<P>Met groet,<P>René<BR>

Geplaatst:

Volendam feeds waren ook op de enex a,b,c etc. kanalen te volgen. blijft grappig die neuspeuterende, kouwkleumende, en op elkaar scheldende verslaggevers. lijken soms bijna mensen.<BR>peter

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Geplaatst:

JA, DAT ZOU IK OOK WEL WILLEN WETEN, IK HEB DIE LIJST UIT DE SATELLIET HOPPERGUIDE ERBIJ GEHAALD, DE COMPLETE TRANSPONDERLIJST IN MIJN DECODER BIJGEWERKT, MAAR 90 % VAN DE FREQENTIE GEEFT HELEMAAL NIKS, KAN IK DIE FREQ. SCHRAPPEN DAN OF KUNNEN ZE VAN HET ENE OP HET ANDERE MOMENT WEER WERKEN ?<P>GRAAG ZOU IK NOG WAT WERKENDE FREQ. IN DEZE RUBRIEK ZIEN OF WETEN HOE IK DIE ZELF KAN ZIEN,<P>PATRICK

VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2

Geplaatst:

Rene,<P>Kun je nog even precies aangeven waar je die nederlandse nieuws-feeds gevonden hebt ? <P>Behalve op de Enexén, is het verder wel heel erg zoeken naar de juiste freq's....<P>Tx, Satfree...

Geplaatst:

rasta87,<P>ten eerste zou je je tekst niet in hoofdletters willen schrijven want dat leest niet lekker. (ziet er schreeuwerig uit)<P>Feeds worden niet 24/7 uitgezonden maar alleen op bepaalde tijdstippen.<BR>Enkele feed kanalen hebben een testbeeld maar andere geven gewoon de rode balk als er geen uitzending is.<P>De kans dat ze uitzenden is groter als er iets aan de hand is zoals de ramp in Volendam, grote sport evenementen en dergelijke.<P>Satbee

Geplaatst:

Satbee heeft gelijk, het is gewoon afwachten wat het wereld nieuws brengt. Maar als er iemand is die een site weet waar je van tevoren kan zien wat er voor feeds op welke sat dan ook komt, dan gaarne z.s.m melden a.u.b.<P>Ik scan meestal alle kanalen af en zie wat er in de lucht is.<BR>Bij Telecom 8west zijn dat in het weekend en woensdagavonden veelal sport evenementen, zoals nu bevoorbeeld.<BR>Het WK bobsleeën en skien, dat nu plaats vindt, geeft veel feeds van de drie zwitserse tv stations.<BR>RTL newsfeed is bijvoorbeeld dagelijk tussen 13:00 en 14:00 s'middags en s'avonds tussen 18:00 en 19:30 in de lucht met het verzamelen van alle nieuws gebeuren in hun land. Dit gebeurd over twee a drie freq.<P>Om verder nog wat vragen te beantwoorden van jullie. Nederlandse news feeds zijn zeer sporadisch op 8 west. Soms zie je een programma dat tevens live wordt uitgezonden bij een tv stations.<P>Ik ben sinds deze week begonnen met een freqlijstje bij te houden van wat er al niet, en door wie, wordt uitgezonden. het is in excel gemaakt. Ik wil deze best terbeschikking stellen. Mocht je geintereseerd, stuur dan een mailtje naar e-mailadres; reneschep_hotmail.com<P>Verdere zou ik graag van jullie weten welke sat's jullie meestal scannen voor feeds?<P>Met groet,<P>René smile.gif" border="0

Geplaatst:

Misschien kun je af en toe die lijst hier publiceren?<BR>Als je dan updates hebt kun je die gewoon hier bij plaatsen.

Geplaatst:

hee Satbee,<P>het was niet de bedoeling om in capslock te schrijven, ik weet dat het not done is en ik wou ook niet extra opvallen met mijn posting, maar ik had er gewoon geen erg in dat mijn capslock aanstond (beetje slaperig was ik)<P>fenestrae, ik wou je mailen voor dat lijstje, maar ik denk dat het beter is dat je het hier post, dan hebben andere er ook nog wat aan.<P>patrick

VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.