Ga naar inhoud


Talpa op die nieuwe Transponder


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Momenteel ontvang ik in zwitserland Talpa met de MRB301, morgen wordt deze uitgeschakelt.

 

De nieuwe Transponder (RTL7) blijft echter zowel met met de MRB301 alsook met mijn gratis canalplus kaart zwart. Wat doe ik fout. Ik ontvang met de normale kaart alle gratis zenders echter rtl7 blijft als sinds weken zwart. Ook heb ik een rescan gedaan dit helpt niets. Waarom is RTL7 in een ander betaal pakket. Is toch zo een commerciele schrot zender die overdag beursnieuws brengt.

 

Waarschijnlijk is mij iets ontgaan bij de omstellingen bij analplus

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Hallo

Momenteel ontvang ik in zwitserland Talpa met de MRB301, morgen wordt deze uitgeschakelt.

De nieuwe Transponder (RTL7) blijft echter zowel met met de MRB301 alsook met mijn gratis canalplus kaart zwart. Wat doe ik fout. Ik ontvang met de normale kaart alle gratis zenders echter rtl7 blijft als sinds weken zwart. Ook heb ik een rescan gedaan dit helpt niets. Waarom is RTL7 in een ander betaal pakket. Is toch zo een commerciele schrot zender die overdag beursnieuws brengt.

Waarschijnlijk is mij iets ontgaan bij de omstellingen bij analplus


Heb je RTL 7 ingesteld op: Astra1B-1H; 12344H; 27500?
Bij mij werkt deze gewoon met de CD kaart.
MVG
Hans

VU+Ultimo + 1TB "green" harddisk - OpenPli 3.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij analplus op de site staat dat de nieuwe transponder

Nick/Talpa

Frequentie = 12574 MHz

Symbolrate = 22000

Fec. = 5/6

Polarisatie = H (horizontaal)

 

Als ik op deze transpander klick en de info aktiveer staat dat er vanaf 18 uur Talpa komt en om 02.00 uur Peppa Pig ??

 

Is er misschien nog een andere transponder. 11739 heb ik nog steeds Talpa (12. okt. 01:10 uur)

 

RTL7 op 12574 is zwart

RTL7 op 12344 krijg ik nu homeshopping

Dus waarschijnlijk komt er een andere zender op deze transponder. Ik vinde echter vreemd dat bij RTL 7 op 12344 in de info staat dat Talpa uitzend

 

mvg

Gerard

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de oude RTL7 op 12574 deleted en een nieuwe scan gedaan. Nu wordt de zender erkent als Nick/Talpa met

Video PID 512

Audio PID 84

PCR PID 8190

SID 5010

 

Zowel met MRB301 als de originel gratis kaart blijft deze tranponder zwart!

 

Mvg

Gerard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Zowel met MRB301 als de originel gratis kaart blijft deze tranponder zwart!

 

Dat is logisch, Talpa shit ( vanaf 12 oktober op de nieuwe frequentie ) is alleen te zien met een basis abbo ( 7,45 euro per maand ). Is dus niet via een emu of een CAM te bewonderen.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer, geen "Barend en van Dorp" meer. Het enige Programma wat bij Talpa de moeite waard was. Ik weiger mij echter om voor 3 reclame-vensters in 45 min ook maar een rode €uro-Cent te betalen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

RTL7 op 12344 krijg ik nu homeshopping
Dus waarschijnlijk komt er een andere zender op deze transponder. Ik vinde echter vreemd dat bij RTL 7 op 12344 in de info staat dat Talpa uitzend
mvg
Gerard

Op 12344H/27500 zendt RTL7 nog maar sinds een paar weken uit omdat RTL7 nog maar korte tijd bestaat.
MVG
Hans

Nieuws - 14-08-2005 12:51 uur
Afgelopen donderdagnacht is Yorin gestopt met uitzenden en is vervangen door RTL7. RTL7 heeft een Luxemburgse uitzendlicentie, waardoor het noodzakelijk is om op een andere frequentie uit te gaan zenden. Dit heeft een consequentie voor de schotelkijker.

Het is namelijk nodig uw satellietontvanger opnieuw te laten scannen naar nieuwe zenders. RTL7 zendt op dit moment ook nog uit op de oude frequentie, maar na 27 augustus zal daar geen beeld meer zijn. RTL7 zendt ook al uit op een nieuwe frequentie.

Frequentie = 12343 MHz
Symbolrate = 27500
Fec. = 3/4
Polarisatie = H (horizontaal)

VU+Ultimo + 1TB "green" harddisk - OpenPli 3.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...