Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi

Wanneer ik een opname met een DVB-T ontvanger maak, zie ik op mijn PC dit verschijnen als "Filmbestand(mpeg)" en kan dit ook daarna afspelen met Windows Media Player

Met welk programma kan ik dit bestand 'behandelen'zodat ik het op een CD kan schrijven(branden)en er een VCD van kan maken?

En is dit te comprimeren mocht het iets te groot zijn?

Ben een volkomen leek in deze materie

Mogelijk is en een link waar dit bescheren word

groetjes en alvast bedankt

dorf

Geplaatst:

ik brand een mpeg bestand als svcd op een cd met nero,als je nero opstart en het bestand als svcd op cd laat schrijven gaat hij na het controleren zeggen dat de standaard complaince niet ok is,gewoon op negeren en continue drukken,dan schrijft hij deze als svcd,hoop dat je er wat aan hebt,

de meeste huidige dvd spelers spelen immers allemaal svcd af.

beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider

Geplaatst:

@ slider

Ik gebruik nero5 dan kies ik voor een nieuwe CD aanmaken- andere CD type- Video CD .Weet eigenlijk niet hoe ik de zaak zou moeten instellen om een SVCD te kunnen branden

Heb ook nog wat verder gezocht op de site die alejandro aangaf en toen met AutoGK geprobeerd(omdat je daar ook de mogelijkheid van comprimeren hebt)

kan dan wel branden maar heb geen geluid. Weet iemand wat daar de rede van kan zijn,heb audio al op auto en op ac3/dts ingesteld doch steeds geen klank

groetjes

Geplaatst:

ik gebruik nero 7 voorheen nero 6 als je nero burning rom opent,niet nero express,dan krijg je links toch een scroll venster waar je svcd kunt aanklikken?groeten,slider

beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider

• 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen