Gast Geplaatst: 3 juli 2000 Geplaatst: 3 juli 2000 pipo had een zeer leuke site met paswoord<BR>maar heeft deze veranderd<BR>nu kunnen we er niet meer op dat is jammer<BR>weer een site weg??????<BR>of gaat pipo ook de kant op van **********<BR>ik denk/hoop het niet maar waarom dan deze verandering toen ik het paswoord kreeg zij hij meld het aan zoveel mogelijk vrienden<BR>leuk maar deze zijn nu ook gedupeerd<P><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 4 juli 2000 Geplaatst: 4 juli 2000 Absoluut onjuist.<BR>Pipo kan heel snel en fel reageren maar<BR>blijft eerlijk, maar vooral geeft direct<BR>weer het nieuwe password.<BR>Bij mij ging dat alsvolgt;<P>Tekst ex Pipo !!!!!!<BR>Ik verander regelmatig mijn pasw omdat er mensen zijn die misbruik maken van mijn site dus als ik nog eens verander moet je maar zelf mailen voor een nieuw. <BR>Als ik iedereen moet gaan mailen elke keer ik het pasw verander ik heb wel andere dingen te doen . <P>Volgens mij duidelijk en te respecteren van Pipo <BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 4 juli 2000 Geplaatst: 4 juli 2000 oke dat is duidelijk maar dat hou je toch niet tegen het wordt er alleen maar onduidelijker op<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 10 juli 2000 Geplaatst: 10 juli 2000 He ik ben teveel bezig geweest met andere dingen heb een nieuwe tv gekocht camera enz <BR>vandaar maar mail me nog eens komt zeker in orde Aviddv <BR><P>------------------<BR>
alfadude Geplaatst: 12 juli 2000 Geplaatst: 12 juli 2000 Pipo, wat is de url van je site???<BR>J e-mail adres zou ook handig zijn anders kan het moeilijk worden om een mail te sturen...<BR>Thanks<P>------------------<BR> Quo signo nata es?
Gast Geplaatst: 14 juli 2000 Geplaatst: 14 juli 2000 Pipo wordt het niet eens tijd om de password van je site af te halen?<BR><P>------------------<BR>Netpad
Gast Geplaatst: 14 juli 2000 Geplaatst: 14 juli 2000 kijk anders bij djazzie , daar is ook van alles te vinden.<P>------------------<BR>edited by Tech <P>http://www.homestead.com/rkmmontage/index3.html
Gast Geplaatst: 15 juli 2000 Geplaatst: 15 juli 2000 users.pandora.be/satpage/frame1.htm<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 15 juli 2000 Geplaatst: 15 juli 2000 is toch gesloten nu en dat komt door kerels als u hahahahaha<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 15 juli 2000 Geplaatst: 15 juli 2000 En nu maar weer sluiten deze topic<BR>ik word er helemaal gek van.<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 15 juli 2000 Geplaatst: 15 juli 2000 ben het niet vaak met pipo eens . maar als hij vraagt om dit topic tesluiten dan doe ik het dus . kan me goed voorstellen hoeveel mail pipo nu moet verwerken :-). daar iemand hier op het board wel heel erg veel vrienden heeft.<BR>kan op geen board komen en er staat wel een link naar zijn site.<P>gr djazzy<P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...
Aanbevolen berichten